آ
-
آهنربای، آرمین
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی تاثیر نوآوری کارکنان و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر رضایت کاربران دانشگاه جامع علمی کاربردی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-109]
ا
-
ابراهیمی، سمیرا
بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیادهسازی موفق مدیریت کیفیت جامع در صنعت محصولات کنجدی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 132-152]
-
ارشادی، محمدجواد
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی تاثیر نوآوری کارکنان و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر رضایت کاربران دانشگاه جامع علمی کاربردی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-109]
-
ارشادی، محمدمهدی
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی تاثیر نوآوری کارکنان و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر رضایت کاربران دانشگاه جامع علمی کاربردی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-109]
-
افخمی اردکانی، مهدی
بررسی و تبیین رابطه بین تحول فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون و کارآفرینی در سازمانهای تحقیق و توسعه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
-
افروزیان اذر، علی
مدل بهینه عملکرد بانکی مبتنی بر TQM و ERM [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
افکانه، صغری
طراحی الگوی ارتقای کیفیت روحیه تعاون فراگیران نظام آموزش و پرورش مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
امانی، نیما
نقش مدیریت پروژه بر بهبود روند ساخت و ساز درنوار ساحلی دریای خزر براساس استاندارد PMBOK [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 84-100]
-
امین طهماسبی، حمزه
معماری فرآیندهای مدیریت کیفیت نرم بر اساس الگوی APQC [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
ب
-
بابایی فارسانی، میثم
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر پایداری شرکت از طریق اثر میانجی مدیریت دانش (مورد مطالعه: صنایع فولادی استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 37-58]
-
بازیار، افشار
بررسی سطح استقرار استاندارد مدیریت نوآوری در صنایع حمل و نقل ریلی درونشهری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-25]
-
براتی، مسعود
نقش تعدیل گر استراتژیهای کاهش ریسک پروژه در رابطه بین مدیریت ارتباطات پروژه و عملکرد پروژههای عمرانی اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 27-43]
پ
-
پاک مرام، عسگر
مدل بهینه عملکرد بانکی مبتنی بر TQM و ERM [دوره 10، شماره 3، 1399]
ت
-
تقوی رفسنجانی، احسان
ارائه مدل بومی توسعه کیفیت استارت آپ در ورزش کشور مطابق با استانداردهای جهانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 107-125]
ج
-
جعفری، اکبر
بررسی موانع تأثیرگذار در پیادهسازی سیستم مدیریت انرژی (ISO5001) در صنایع دفاعی [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
جعفری ندوشن، مسعود
ارزیابی کیفیت خدمات شرکتهای پخش دارویی با رویکرد ترکیبی کانو، سروکوال و شبکه هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 110-131]
-
جمشیدیان، محمد امین
طراحی الگوی شفافیت سازمانی در جهت سلامت نظام اداری [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-41]
ح
-
حاج میرزائی، حامد
راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت صنعت محتوای دیجیتال در ایران [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
-
حاجی ها، زهره
مدل بهینه عملکرد بانکی مبتنی بر TQM و ERM [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
حسامی رازلیقی، سیدکریم
طراحی الگوی ارتقای کیفیت روحیه تعاون فراگیران نظام آموزش و پرورش مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
حسن زاده، رضا
بررسی نقش کنترل کیفیت بر ارزش شرکت در چرخه عمر [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
حصیری، امید
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات از طریق ارائه خدمات الکترونیکی (موردمطالعه: شرکت گاز استان البرز) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-106]
-
حکاکزاده، مینا
طراحی یک مدل استاندارد ساخت و طراحی اماکن ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 127-142]
-
حکاک زاده، مینا
ارائه مدل بومی توسعه کیفیت استارت آپ در ورزش کشور مطابق با استانداردهای جهانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 107-125]
-
حمیدیان، محسن
بررسی کیفی رابطه بین سرمایهگذاری نهادی و ویژگیهای شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399]
-
حنفی زاده، پیام
راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت صنعت محتوای دیجیتال در ایران [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
د
-
دانش فرد، کرم اله
طراحی الگوی شفافیت سازمانی در جهت سلامت نظام اداری [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-41]
ر
-
رجب پور، ابراهیم
بررسی و تبیین رابطه بین تحول فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون و کارآفرینی در سازمانهای تحقیق و توسعه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
-
رجبی، عارف
آسیبشناسی نظام پیشنهادها با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 65-84]
-
رجبی پور میبدی، علیرضا
معماری فرآیندهای مدیریت کیفیت نرم بر اساس الگوی APQC [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
-
رحمتی، حسین
تأثیر مسئولیت اجتماعی و جهتگیری زیستمحیطی بر عملکرد بازاریابی با توجه به نقش میانجی جهتگیری بازاریابی سبز (مطالعه موردی: شرکت زر ماکارون) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]
-
رضایی، نادر
مدل بهینه عملکرد بانکی مبتنی بر TQM و ERM [دوره 10، شماره 3، 1399]
ز
-
زارع احمدآبادی، حبیب
ارزیابی کیفیت خدمات شرکتهای پخش دارویی با رویکرد ترکیبی کانو، سروکوال و شبکه هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 110-131]
س
-
سالمی نجف آبادی، محمدرضا
استانداردسازی راهبردی جهت بهبود عملکرد زنجیرهتأمین (مطالعه موردی برخی از صنایع خودروسازی کشور) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 59-82]
-
سالمی نجف آبادی، محمدرضا
استانداردسازی ابزاری راهبردی در مدیریت نوآوری دفاعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 54-80]
-
سبحانی، عبدالرضا
شناسایی و مدلسازی فعالیتهای مشترک در فرایند طراحی و توسعه محصول مشترک جدید [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 24-53]
ش
-
شریفی، اصغر
طراحی الگوی ارتقای کیفیت روحیه تعاون فراگیران نظام آموزش و پرورش مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
شهلائی، ناصر
بررسی سطح استقرار استاندارد مدیریت نوآوری در صنایع حمل و نقل ریلی درونشهری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-25]
ص
-
صفاری دربرزی، علی
ارزیابی کیفیت خدمات شرکتهای پخش دارویی با رویکرد ترکیبی کانو، سروکوال و شبکه هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 110-131]
ض
-
ضیائیان، مهران
نقش تعدیل گر استراتژیهای کاهش ریسک پروژه در رابطه بین مدیریت ارتباطات پروژه و عملکرد پروژههای عمرانی اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 27-43]
-
ضیائیان، مهران
طراحی چارچوب نوین مدل شایستگی مدیران آموزش عالی با رویکرد تلفیقی ISM و SEM [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-125]
-
ضیائیان، میلاد
طراحی چارچوب نوین مدل شایستگی مدیران آموزش عالی با رویکرد تلفیقی ISM و SEM [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-125]
ط
-
طباطبائیان، سید حبیب الله
راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت صنعت محتوای دیجیتال در ایران [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
-
طلایی، حمیدرضا
نقش تعدیل گر استراتژیهای کاهش ریسک پروژه در رابطه بین مدیریت ارتباطات پروژه و عملکرد پروژههای عمرانی اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 27-43]
ع
-
عبدالهزاده، سهراب
استانداردسازی راهبردی جهت بهبود عملکرد زنجیرهتأمین (مطالعه موردی برخی از صنایع خودروسازی کشور) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 59-82]
-
عبدالهزاده، سهراب
استانداردسازی ابزاری راهبردی در مدیریت نوآوری دفاعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 54-80]
-
عبدلی، محمدرضا
بررسی کیفی رابطه بین سرمایهگذاری نهادی و ویژگیهای شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399]
-
عزیزی فارسانی، حامد
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر پایداری شرکت از طریق اثر میانجی مدیریت دانش (مورد مطالعه: صنایع فولادی استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 37-58]
غ
-
غفوریان شاگردی، امیر
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات از طریق ارائه خدمات الکترونیکی (موردمطالعه: شرکت گاز استان البرز) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-106]
-
غفوریان شاگردی، محمد سجاد
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات از طریق ارائه خدمات الکترونیکی (موردمطالعه: شرکت گاز استان البرز) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-106]
ف
-
فراهانی، طیبه
تأثیر مسئولیت اجتماعی و جهتگیری زیستمحیطی بر عملکرد بازاریابی با توجه به نقش میانجی جهتگیری بازاریابی سبز (مطالعه موردی: شرکت زر ماکارون) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]
-
فهیم، جواد
استانداردسازی راهبردی جهت بهبود عملکرد زنجیرهتأمین (مطالعه موردی برخی از صنایع خودروسازی کشور) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 59-82]
-
فهیم، جواد
بررسی موانع تأثیرگذار در پیادهسازی سیستم مدیریت انرژی (ISO5001) در صنایع دفاعی [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
فهیم، جواد
استانداردسازی ابزاری راهبردی در مدیریت نوآوری دفاعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 54-80]
ق
-
قربانزاده، امیر
بررسی کیفی رابطه بین سرمایهگذاری نهادی و ویژگیهای شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399]
ک
-
کریمی فرد، مجید
شناسایی و مدلسازی فعالیتهای مشترک در فرایند طراحی و توسعه محصول مشترک جدید [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 24-53]
م
-
مالکی نژاد، پوریا
طراحی چارچوب نوین مدل شایستگی مدیران آموزش عالی با رویکرد تلفیقی ISM و SEM [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-125]
-
مالکی نژاد، پوریا
بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیادهسازی موفق مدیریت کیفیت جامع در صنعت محصولات کنجدی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 132-152]
-
محمدی، حامد
آسیبشناسی نظام پیشنهادها با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 65-84]
-
مداحیان امیری، عالمه
بررسی نقش کنترل کیفیت بر ارزش شرکت در چرخه عمر [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
مظفری مهر، محمدسعید
مدلسازی ارزیابی الزامات فنی سازههای سبز با رویکرد تحلیل شبکه و گسترش کیفیت فازی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 42-67]
-
معصومی، سیّد سینا
معماری فرآیندهای مدیریت کیفیت نرم بر اساس الگوی APQC [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
-
ملایی، امیرحمزه
بررسی و تبیین رابطه بین تحول فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون و کارآفرینی در سازمانهای تحقیق و توسعه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
-
منوچهرینژاد، محسن
ارائه مدل بومی توسعه کیفیت استارت آپ در ورزش کشور مطابق با استانداردهای جهانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 107-125]
-
منوچهری نژاد، محسن
طراحی یک مدل استاندارد ساخت و طراحی اماکن ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 127-142]
-
مهدوی، ایرج
بررسی نقش کنترل کیفیت بر ارزش شرکت در چرخه عمر [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
میرزایی ازندریانی، حسین
بررسی سطح استقرار استاندارد مدیریت نوآوری در صنایع حمل و نقل ریلی درونشهری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-25]
-
میرسپاسی، ناصر
طراحی الگوی شفافیت سازمانی در جهت سلامت نظام اداری [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-41]
-
میرغفوری، سیدحبیب الله
ارزیابی کیفیت خدمات شرکتهای پخش دارویی با رویکرد ترکیبی کانو، سروکوال و شبکه هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 110-131]
ن
-
نازپروز، رسول
نقش مدیریت پروژه بر بهبود روند ساخت و ساز درنوار ساحلی دریای خزر براساس استاندارد PMBOK [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 84-100]
-
نبوی چاشمی، سید علی
بررسی نقش کنترل کیفیت بر ارزش شرکت در چرخه عمر [دوره 10، شماره 3، 1399]
ه
-
هاشم زاده خوراسگانی، غلامرضا
شناسایی و مدلسازی فعالیتهای مشترک در فرایند طراحی و توسعه محصول مشترک جدید [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 24-53]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد