آ
-
آزمون ویلکاکسون
ارزیابی کیفیت خدمات شرکتهای پخش دارویی با رویکرد ترکیبی کانو، سروکوال و شبکه هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 110-131]
-
آسیبشناسی
آسیبشناسی نظام پیشنهادها با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 65-84]
ا
-
ارتقای کیفیت
راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت صنعت محتوای دیجیتال در ایران [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
-
ارزش شرکت
بررسی نقش کنترل کیفیت بر ارزش شرکت در چرخه عمر [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
ارزیابی مدیریت نوآوری
بررسی سطح استقرار استاندارد مدیریت نوآوری در صنایع حمل و نقل ریلی درونشهری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-25]
-
استارتآپ
ارائه مدل بومی توسعه کیفیت استارت آپ در ورزش کشور مطابق با استانداردهای جهانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 107-125]
-
استاندارد
نقش مدیریت پروژه بر بهبود روند ساخت و ساز درنوار ساحلی دریای خزر براساس استاندارد PMBOK [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 84-100]
-
استاندارد
استانداردسازی راهبردی جهت بهبود عملکرد زنجیرهتأمین (مطالعه موردی برخی از صنایع خودروسازی کشور) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 59-82]
-
استاندارد
استانداردسازی ابزاری راهبردی در مدیریت نوآوری دفاعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 54-80]
-
استانداردسازی
استانداردسازی راهبردی جهت بهبود عملکرد زنجیرهتأمین (مطالعه موردی برخی از صنایع خودروسازی کشور) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 59-82]
-
استانداردسازی
استانداردسازی ابزاری راهبردی در مدیریت نوآوری دفاعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 54-80]
-
استاندارد مدیریت نوآوری
بررسی سطح استقرار استاندارد مدیریت نوآوری در صنایع حمل و نقل ریلی درونشهری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-25]
-
استراتژیهای کاهش ریسک
نقش تعدیل گر استراتژیهای کاهش ریسک پروژه در رابطه بین مدیریت ارتباطات پروژه و عملکرد پروژههای عمرانی اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 27-43]
-
اشتراکگذاری منابع
شناسایی و مدلسازی فعالیتهای مشترک در فرایند طراحی و توسعه محصول مشترک جدید [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 24-53]
-
اصفهان
نقش تعدیل گر استراتژیهای کاهش ریسک پروژه در رابطه بین مدیریت ارتباطات پروژه و عملکرد پروژههای عمرانی اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 27-43]
-
الزامات فنی ساخت
مدلسازی ارزیابی الزامات فنی سازههای سبز با رویکرد تحلیل شبکه و گسترش کیفیت فازی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 42-67]
-
ایزو9001
بررسی نقش کنترل کیفیت بر ارزش شرکت در چرخه عمر [دوره 10، شماره 3، 1399]
ب
-
بازاریابی سبز
تأثیر مسئولیت اجتماعی و جهتگیری زیستمحیطی بر عملکرد بازاریابی با توجه به نقش میانجی جهتگیری بازاریابی سبز (مطالعه موردی: شرکت زر ماکارون) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]
-
برنامهریزی مشترک
شناسایی و مدلسازی فعالیتهای مشترک در فرایند طراحی و توسعه محصول مشترک جدید [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 24-53]
-
بورس اوارق بهادار
بررسی کیفی رابطه بین سرمایهگذاری نهادی و ویژگیهای شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399]
پ
-
پروژه های عمرانی
نقش تعدیل گر استراتژیهای کاهش ریسک پروژه در رابطه بین مدیریت ارتباطات پروژه و عملکرد پروژههای عمرانی اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 27-43]
-
پژوهشگاه صنعت نفت
بررسی و تبیین رابطه بین تحول فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون و کارآفرینی در سازمانهای تحقیق و توسعه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
-
پیادهسازیاستاندارد
بررسی موانع تأثیرگذار در پیادهسازی سیستم مدیریت انرژی (ISO5001) در صنایع دفاعی [دوره 10، شماره 3، 1399]
ت
-
تحلیل شکاف
ارزیابی کیفیت خدمات شرکتهای پخش دارویی با رویکرد ترکیبی کانو، سروکوال و شبکه هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 110-131]
-
تحلیل مضمون
طراحی الگوی شفافیت سازمانی در جهت سلامت نظام اداری [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-41]
-
تصمیمگیری و اولویتبندی
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی تاثیر نوآوری کارکنان و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر رضایت کاربران دانشگاه جامع علمی کاربردی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-109]
-
توسعة توان دفاعی
استانداردسازی ابزاری راهبردی در مدیریت نوآوری دفاعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 54-80]
-
توسعةفناوری
استانداردسازی ابزاری راهبردی در مدیریت نوآوری دفاعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 54-80]
-
توسعه
راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت صنعت محتوای دیجیتال در ایران [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
-
توسعه کیفیت
ارائه مدل بومی توسعه کیفیت استارت آپ در ورزش کشور مطابق با استانداردهای جهانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 107-125]
چ
-
چرخه عمر
بررسی نقش کنترل کیفیت بر ارزش شرکت در چرخه عمر [دوره 10، شماره 3، 1399]
ح
-
حداقل مربعات جزئی
طراحی چارچوب نوین مدل شایستگی مدیران آموزش عالی با رویکرد تلفیقی ISM و SEM [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-125]
-
حل مسئله و ارزیابی عملکرد مشترک
شناسایی و مدلسازی فعالیتهای مشترک در فرایند طراحی و توسعه محصول مشترک جدید [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 24-53]
-
حمل و نقل ریلی درون شهری
بررسی سطح استقرار استاندارد مدیریت نوآوری در صنایع حمل و نقل ریلی درونشهری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-25]
خ
-
خدمات الکترونیکی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات از طریق ارائه خدمات الکترونیکی (موردمطالعه: شرکت گاز استان البرز) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-106]
ر
-
رضایت کاربران
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی تاثیر نوآوری کارکنان و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر رضایت کاربران دانشگاه جامع علمی کاربردی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-109]
-
روحیه تعاون
طراحی الگوی ارتقای کیفیت روحیه تعاون فراگیران نظام آموزش و پرورش مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
ریسک
بررسی کیفی رابطه بین سرمایهگذاری نهادی و ویژگیهای شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399]
ز
-
زمان
نقش مدیریت پروژه بر بهبود روند ساخت و ساز درنوار ساحلی دریای خزر براساس استاندارد PMBOK [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 84-100]
-
زنجیرهتأمین
استانداردسازی راهبردی جهت بهبود عملکرد زنجیرهتأمین (مطالعه موردی برخی از صنایع خودروسازی کشور) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 59-82]
س
-
سازه سبز
مدلسازی ارزیابی الزامات فنی سازههای سبز با رویکرد تحلیل شبکه و گسترش کیفیت فازی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 42-67]
-
سرمایه گذاری نهادی
بررسی کیفی رابطه بین سرمایهگذاری نهادی و ویژگیهای شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399]
-
سلامت اداری
طراحی الگوی شفافیت سازمانی در جهت سلامت نظام اداری [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-41]
-
سیستم مدیریت انرژی
بررسی موانع تأثیرگذار در پیادهسازی سیستم مدیریت انرژی (ISO5001) در صنایع دفاعی [دوره 10، شماره 3، 1399]
ش
-
شبکه عصبی مصنوعی
ارزیابی کیفیت خدمات شرکتهای پخش دارویی با رویکرد ترکیبی کانو، سروکوال و شبکه هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 110-131]
-
شراکت
شناسایی و مدلسازی فعالیتهای مشترک در فرایند طراحی و توسعه محصول مشترک جدید [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 24-53]
-
شرکت گاز استان البرز
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات از طریق ارائه خدمات الکترونیکی (موردمطالعه: شرکت گاز استان البرز) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-106]
-
شفافیت سازمانی
طراحی الگوی شفافیت سازمانی در جهت سلامت نظام اداری [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-41]
ص
-
صنایع دفاعی
بررسی موانع تأثیرگذار در پیادهسازی سیستم مدیریت انرژی (ISO5001) در صنایع دفاعی [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
صنعت ساخت
نقش مدیریت پروژه بر بهبود روند ساخت و ساز درنوار ساحلی دریای خزر براساس استاندارد PMBOK [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 84-100]
-
صنعت محتوای دیجیتال
راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت صنعت محتوای دیجیتال در ایران [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
-
صنعت محصولات کنجدی
بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیادهسازی موفق مدیریت کیفیت جامع در صنعت محصولات کنجدی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 132-152]
ط
-
طراحی و توسعه محصول مشترک
شناسایی و مدلسازی فعالیتهای مشترک در فرایند طراحی و توسعه محصول مشترک جدید [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 24-53]
ع
-
عملکرد بازاریابی
تأثیر مسئولیت اجتماعی و جهتگیری زیستمحیطی بر عملکرد بازاریابی با توجه به نقش میانجی جهتگیری بازاریابی سبز (مطالعه موردی: شرکت زر ماکارون) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]
-
عملکرد بانکی
مدل بهینه عملکرد بانکی مبتنی بر TQM و ERM [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
عملکرد پروژه
نقش تعدیل گر استراتژیهای کاهش ریسک پروژه در رابطه بین مدیریت ارتباطات پروژه و عملکرد پروژههای عمرانی اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 27-43]
-
عملکرد زنجیرهتأمین
استانداردسازی راهبردی جهت بهبود عملکرد زنجیرهتأمین (مطالعه موردی برخی از صنایع خودروسازی کشور) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 59-82]
ف
-
فرآیند تحلیل شبکه
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی تاثیر نوآوری کارکنان و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر رضایت کاربران دانشگاه جامع علمی کاربردی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-109]
-
فرایند تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات از طریق ارائه خدمات الکترونیکی (موردمطالعه: شرکت گاز استان البرز) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-106]
-
فرهنگ
بررسی و تبیین رابطه بین تحول فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون و کارآفرینی در سازمانهای تحقیق و توسعه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
-
فساد اداری
طراحی الگوی شفافیت سازمانی در جهت سلامت نظام اداری [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-41]
ک
-
کارآفرینی
بررسی و تبیین رابطه بین تحول فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون و کارآفرینی در سازمانهای تحقیق و توسعه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
-
کلیدواژه: معماری فرآیند
معماری فرآیندهای مدیریت کیفیت نرم بر اساس الگوی APQC [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
-
کیفیت
طراحی الگوی ارتقای کیفیت روحیه تعاون فراگیران نظام آموزش و پرورش مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
کیفیت خدمات
ارزیابی کیفیت خدمات شرکتهای پخش دارویی با رویکرد ترکیبی کانو، سروکوال و شبکه هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 110-131]
-
کیفیت خدمات
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات از طریق ارائه خدمات الکترونیکی (موردمطالعه: شرکت گاز استان البرز) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-106]
-
کیفیت خدمات فناوری اطلاعات
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی تاثیر نوآوری کارکنان و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر رضایت کاربران دانشگاه جامع علمی کاربردی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-109]
م
-
مثلثبندی متدولوژیکی
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر پایداری شرکت از طریق اثر میانجی مدیریت دانش (مورد مطالعه: صنایع فولادی استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 37-58]
-
محتوای دیجیتال
راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت صنعت محتوای دیجیتال در ایران [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
-
مدل APQC
معماری فرآیندهای مدیریت کیفیت نرم بر اساس الگوی APQC [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
-
مدل بومی
ارائه مدل بومی توسعه کیفیت استارت آپ در ورزش کشور مطابق با استانداردهای جهانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 107-125]
-
مدل ساختاری تفسیری
طراحی چارچوب نوین مدل شایستگی مدیران آموزش عالی با رویکرد تلفیقی ISM و SEM [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-125]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیادهسازی موفق مدیریت کیفیت جامع در صنعت محصولات کنجدی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 132-152]
-
مدلسازی فرآیندها
معماری فرآیندهای مدیریت کیفیت نرم بر اساس الگوی APQC [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
-
مدل شایستگی
طراحی چارچوب نوین مدل شایستگی مدیران آموزش عالی با رویکرد تلفیقی ISM و SEM [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-125]
-
مدل فرهنگی دنیسون
بررسی و تبیین رابطه بین تحول فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون و کارآفرینی در سازمانهای تحقیق و توسعه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
-
مدیران آموزش عالی
طراحی چارچوب نوین مدل شایستگی مدیران آموزش عالی با رویکرد تلفیقی ISM و SEM [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-125]
-
مدیریت ارتباطات پروژه
نقش تعدیل گر استراتژیهای کاهش ریسک پروژه در رابطه بین مدیریت ارتباطات پروژه و عملکرد پروژههای عمرانی اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 27-43]
-
مدیریت انرژی
مدلسازی ارزیابی الزامات فنی سازههای سبز با رویکرد تحلیل شبکه و گسترش کیفیت فازی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 42-67]
-
مدیریت پروژه
نقش مدیریت پروژه بر بهبود روند ساخت و ساز درنوار ساحلی دریای خزر براساس استاندارد PMBOK [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 84-100]
-
مدیریت ریسک
مدلسازی ارزیابی الزامات فنی سازههای سبز با رویکرد تحلیل شبکه و گسترش کیفیت فازی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 42-67]
-
مدیریت ریسک سازمان
مدل بهینه عملکرد بانکی مبتنی بر TQM و ERM [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
مدیریت زنجیرهتأمین
استانداردسازی راهبردی جهت بهبود عملکرد زنجیرهتأمین (مطالعه موردی برخی از صنایع خودروسازی کشور) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 59-82]
-
مدیریت کیفیت
بررسی نقش کنترل کیفیت بر ارزش شرکت در چرخه عمر [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
مدیریت کیفیت جامع
مدل بهینه عملکرد بانکی مبتنی بر TQM و ERM [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
مدیریت کیفیت جامع
بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیادهسازی موفق مدیریت کیفیت جامع در صنعت محصولات کنجدی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 132-152]
-
مدیریت کیفیت جامع؛ پایداری شرکت؛ مدیریت دانش
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر پایداری شرکت از طریق اثر میانجی مدیریت دانش (مورد مطالعه: صنایع فولادی استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 37-58]
-
مدیریت کیفیت نرم
معماری فرآیندهای مدیریت کیفیت نرم بر اساس الگوی APQC [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
-
مدیریت نوآوری
بررسی سطح استقرار استاندارد مدیریت نوآوری در صنایع حمل و نقل ریلی درونشهری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-25]
-
مدیریت هزینه
مدلسازی ارزیابی الزامات فنی سازههای سبز با رویکرد تحلیل شبکه و گسترش کیفیت فازی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 42-67]
-
مسئولیت اجتماعی
تأثیر مسئولیت اجتماعی و جهتگیری زیستمحیطی بر عملکرد بازاریابی با توجه به نقش میانجی جهتگیری بازاریابی سبز (مطالعه موردی: شرکت زر ماکارون) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]
ن
-
نسبت کیوتوبین
بررسی نقش کنترل کیفیت بر ارزش شرکت در چرخه عمر [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
نظام آموزش و پرورش
طراحی الگوی ارتقای کیفیت روحیه تعاون فراگیران نظام آموزش و پرورش مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
نظام پیشنهادها
آسیبشناسی نظام پیشنهادها با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 65-84]
-
نظریه دادهبنیاد
آسیبشناسی نظام پیشنهادها با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 65-84]
-
نظریه دادهبنیاد
طراحی الگوی ارتقای کیفیت روحیه تعاون فراگیران نظام آموزش و پرورش مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1399]
-
نوآوری
بررسی و تبیین رابطه بین تحول فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون و کارآفرینی در سازمانهای تحقیق و توسعه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
-
نوآوری
استانداردسازی ابزاری راهبردی در مدیریت نوآوری دفاعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 54-80]
-
نوآوری کارکنان سازمانی
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی تاثیر نوآوری کارکنان و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر رضایت کاربران دانشگاه جامع علمی کاربردی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-109]
ه
-
هزینه
نقش مدیریت پروژه بر بهبود روند ساخت و ساز درنوار ساحلی دریای خزر براساس استاندارد PMBOK [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 84-100]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد