نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون ویلکاکسون ارزیابی کیفیت خدمات شرکت‌های پخش دارویی با رویکرد ترکیبی کانو، سروکوال و شبکه هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 110-131]
  • آسیب‌شناسی آسیب‌شناسی نظام پیشنهادها با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 65-84]

ا

  • ارتقای کیفیت راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت صنعت محتوای دیجیتال در ایران [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
  • ارزش شرکت بررسی نقش کنترل کیفیت بر ارزش شرکت در چرخه عمر [دوره 10، شماره 3، 1399]
  • ارزیابی مدیریت نوآوری بررسی سطح استقرار استاندارد مدیریت نوآوری در صنایع حمل و نقل ریلی درون‌شهری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-25]
  • استارت‌آپ ارائه مدل بومی توسعه کیفیت استارت آپ در ورزش کشور مطابق با استانداردهای جهانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 107-125]
  • استاندارد نقش مدیریت پروژه بر بهبود روند ساخت و ساز درنوار ساحلی دریای خزر براساس استاندارد PMBOK [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 84-100]
  • استاندارد استانداردسازی راهبردی جهت بهبود عملکرد زنجیره‌تأمین (مطالعه موردی برخی از صنایع خودروسازی کشور) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 59-82]
  • استاندارد استانداردسازی ابزاری راهبردی در مدیریت نوآوری دفاعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 54-80]
  • استانداردسازی استانداردسازی راهبردی جهت بهبود عملکرد زنجیره‌تأمین (مطالعه موردی برخی از صنایع خودروسازی کشور) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 59-82]
  • استانداردسازی استانداردسازی ابزاری راهبردی در مدیریت نوآوری دفاعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 54-80]
  • استاندارد مدیریت نوآوری بررسی سطح استقرار استاندارد مدیریت نوآوری در صنایع حمل و نقل ریلی درون‌شهری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-25]
  • استراتژی‌های کاهش ریسک نقش تعدیل گر استراتژی‌های کاهش ریسک پروژه در رابطه بین مدیریت ارتباطات پروژه و عملکرد پروژه‌های عمرانی اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 27-43]
  • اشتراک‌گذاری منابع شناسایی و مدلسازی فعالیت‌های مشترک در فرایند طراحی و توسعه محصول مشترک جدید [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 24-53]
  • اصفهان نقش تعدیل گر استراتژی‌های کاهش ریسک پروژه در رابطه بین مدیریت ارتباطات پروژه و عملکرد پروژه‌های عمرانی اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 27-43]
  • الزامات فنی ساخت مدلسازی ارزیابی الزامات فنی سازه‌های سبز با رویکرد تحلیل شبکه و گسترش کیفیت فازی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 42-67]
  • ایزو9001 بررسی نقش کنترل کیفیت بر ارزش شرکت در چرخه عمر [دوره 10، شماره 3، 1399]

ب

  • بازاریابی سبز تأثیر مسئولیت اجتماعی و جهت‌گیری زیست‌محیطی بر عملکرد بازاریابی با توجه به نقش میانجی جهت‌گیری بازاریابی سبز (مطالعه موردی: شرکت زر ماکارون) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]
  • برنامه‌ریزی مشترک شناسایی و مدلسازی فعالیت‌های مشترک در فرایند طراحی و توسعه محصول مشترک جدید [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 24-53]
  • بورس اوارق بهادار بررسی کیفی رابطه بین سرمایه‌گذاری نهادی و ویژگی‌های شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399]

پ

  • پروژه های عمرانی نقش تعدیل گر استراتژی‌های کاهش ریسک پروژه در رابطه بین مدیریت ارتباطات پروژه و عملکرد پروژه‌های عمرانی اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 27-43]
  • پژوهشگاه صنعت نفت بررسی و تبیین رابطه بین تحول فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون و کارآفرینی در ‏سازمان‌های تحقیق و توسعه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
  • پیاده‌سازی‌استاندارد بررسی موانع تأثیرگذار در پیاده‌سازی سیستم‌ مدیریت انرژی (ISO5001) در صنایع دفاعی [دوره 10، شماره 3، 1399]

ت

  • تحلیل شکاف ارزیابی کیفیت خدمات شرکت‌های پخش دارویی با رویکرد ترکیبی کانو، سروکوال و شبکه هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 110-131]
  • تحلیل مضمون طراحی الگوی شفافیت سازمانی در جهت سلامت نظام اداری [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-41]
  • تصمیم‌گیری و اولویت‌بندی ارائه مدل ترکیبی ارزیابی تاثیر نوآوری کارکنان و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر رضایت کاربران دانشگاه جامع علمی کاربردی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-109]
  • توسعة توان دفاعی استانداردسازی ابزاری راهبردی در مدیریت نوآوری دفاعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 54-80]
  • توسعةفناوری استانداردسازی ابزاری راهبردی در مدیریت نوآوری دفاعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 54-80]
  • توسعه راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت صنعت محتوای دیجیتال در ایران [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
  • توسعه کیفیت ارائه مدل بومی توسعه کیفیت استارت آپ در ورزش کشور مطابق با استانداردهای جهانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 107-125]

چ

  • چرخه عمر بررسی نقش کنترل کیفیت بر ارزش شرکت در چرخه عمر [دوره 10، شماره 3، 1399]

ح

  • حداقل مربعات جزئی طراحی چارچوب نوین مدل شایستگی مدیران آموزش عالی با رویکرد تلفیقی ISM و SEM [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-125]
  • حل مسئله و ارزیابی عملکرد مشترک شناسایی و مدلسازی فعالیت‌های مشترک در فرایند طراحی و توسعه محصول مشترک جدید [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 24-53]
  • حمل و نقل ریلی درون شهری بررسی سطح استقرار استاندارد مدیریت نوآوری در صنایع حمل و نقل ریلی درون‌شهری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-25]

خ

  • خدمات الکترونیکی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات از طریق ارائه خدمات الکترونیکی (موردمطالعه: شرکت گاز استان البرز) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-106]

ر

  • رضایت کاربران ارائه مدل ترکیبی ارزیابی تاثیر نوآوری کارکنان و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر رضایت کاربران دانشگاه جامع علمی کاربردی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-109]
  • روحیه تعاون طراحی الگوی ارتقای کیفیت روحیه تعاون فراگیران نظام آموزش و پرورش مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1399]
  • ریسک بررسی کیفی رابطه بین سرمایه‌گذاری نهادی و ویژگی‌های شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399]

ز

  • زمان نقش مدیریت پروژه بر بهبود روند ساخت و ساز درنوار ساحلی دریای خزر براساس استاندارد PMBOK [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 84-100]
  • زنجیره‌تأمین استانداردسازی راهبردی جهت بهبود عملکرد زنجیره‌تأمین (مطالعه موردی برخی از صنایع خودروسازی کشور) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 59-82]

س

  • سازه سبز مدلسازی ارزیابی الزامات فنی سازه‌های سبز با رویکرد تحلیل شبکه و گسترش کیفیت فازی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 42-67]
  • سرمایه گذاری نهادی بررسی کیفی رابطه بین سرمایه‌گذاری نهادی و ویژگی‌های شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399]
  • سلامت اداری طراحی الگوی شفافیت سازمانی در جهت سلامت نظام اداری [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-41]
  • سیستم مدیریت انرژی بررسی موانع تأثیرگذار در پیاده‌سازی سیستم‌ مدیریت انرژی (ISO5001) در صنایع دفاعی [دوره 10، شماره 3، 1399]

ش

  • شبکه عصبی مصنوعی ارزیابی کیفیت خدمات شرکت‌های پخش دارویی با رویکرد ترکیبی کانو، سروکوال و شبکه هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 110-131]
  • شراکت شناسایی و مدلسازی فعالیت‌های مشترک در فرایند طراحی و توسعه محصول مشترک جدید [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 24-53]
  • شرکت گاز استان البرز شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات از طریق ارائه خدمات الکترونیکی (موردمطالعه: شرکت گاز استان البرز) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-106]
  • شفافیت سازمانی طراحی الگوی شفافیت سازمانی در جهت سلامت نظام اداری [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-41]

ص

  • صنایع دفاعی بررسی موانع تأثیرگذار در پیاده‌سازی سیستم‌ مدیریت انرژی (ISO5001) در صنایع دفاعی [دوره 10، شماره 3، 1399]
  • صنعت ساخت نقش مدیریت پروژه بر بهبود روند ساخت و ساز درنوار ساحلی دریای خزر براساس استاندارد PMBOK [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 84-100]
  • صنعت محتوای دیجیتال راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت صنعت محتوای دیجیتال در ایران [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
  • صنعت محصولات کنجدی بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت کیفیت جامع در صنعت محصولات کنجدی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 132-152]

ط

  • طراحی و توسعه محصول مشترک شناسایی و مدلسازی فعالیت‌های مشترک در فرایند طراحی و توسعه محصول مشترک جدید [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 24-53]

ع

  • عملکرد بازاریابی تأثیر مسئولیت اجتماعی و جهت‌گیری زیست‌محیطی بر عملکرد بازاریابی با توجه به نقش میانجی جهت‌گیری بازاریابی سبز (مطالعه موردی: شرکت زر ماکارون) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]
  • عملکرد بانکی مدل بهینه عملکرد بانکی مبتنی بر TQM و ERM [دوره 10، شماره 3، 1399]
  • عملکرد پروژه نقش تعدیل گر استراتژی‌های کاهش ریسک پروژه در رابطه بین مدیریت ارتباطات پروژه و عملکرد پروژه‌های عمرانی اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 27-43]
  • عملکرد زنجیره‌تأمین استانداردسازی راهبردی جهت بهبود عملکرد زنجیره‌تأمین (مطالعه موردی برخی از صنایع خودروسازی کشور) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 59-82]

ف

  • فرآیند تحلیل شبکه ارائه مدل ترکیبی ارزیابی تاثیر نوآوری کارکنان و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر رضایت کاربران دانشگاه جامع علمی کاربردی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-109]
  • فرایند تجزیه ‌و تحلیل سلسله مراتبی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات از طریق ارائه خدمات الکترونیکی (موردمطالعه: شرکت گاز استان البرز) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-106]
  • فرهنگ بررسی و تبیین رابطه بین تحول فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون و کارآفرینی در ‏سازمان‌های تحقیق و توسعه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
  • فساد اداری طراحی الگوی شفافیت سازمانی در جهت سلامت نظام اداری [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-41]

ک

  • کارآفرینی بررسی و تبیین رابطه بین تحول فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون و کارآفرینی در ‏سازمان‌های تحقیق و توسعه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
  • کلیدواژه: معماری فرآیند معماری فرآیندهای مدیریت کیفیت نرم بر اساس الگوی APQC [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
  • کیفیت طراحی الگوی ارتقای کیفیت روحیه تعاون فراگیران نظام آموزش و پرورش مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1399]
  • کیفیت‌ خدمات ارزیابی کیفیت خدمات شرکت‌های پخش دارویی با رویکرد ترکیبی کانو، سروکوال و شبکه هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 110-131]
  • کیفیت خدمات شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات از طریق ارائه خدمات الکترونیکی (موردمطالعه: شرکت گاز استان البرز) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-106]
  • کیفیت خدمات فناوری اطلاعات ارائه مدل ترکیبی ارزیابی تاثیر نوآوری کارکنان و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر رضایت کاربران دانشگاه جامع علمی کاربردی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-109]

م

  • مثلث‌بندی متدولوژیکی بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر پایداری شرکت از طریق اثر میانجی مدیریت دانش (مورد مطالعه: صنایع فولادی استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 37-58]
  • محتوای دیجیتال راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت صنعت محتوای دیجیتال در ایران [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
  • مدل APQC معماری فرآیندهای مدیریت کیفیت نرم بر اساس الگوی APQC [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
  • مدل بومی ارائه مدل بومی توسعه کیفیت استارت آپ در ورزش کشور مطابق با استانداردهای جهانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 107-125]
  • مدل ساختاری تفسیری طراحی چارچوب نوین مدل شایستگی مدیران آموزش عالی با رویکرد تلفیقی ISM و SEM [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-125]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت کیفیت جامع در صنعت محصولات کنجدی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 132-152]
  • مدل‌سازی فرآیندها معماری فرآیندهای مدیریت کیفیت نرم بر اساس الگوی APQC [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
  • مدل شایستگی طراحی چارچوب نوین مدل شایستگی مدیران آموزش عالی با رویکرد تلفیقی ISM و SEM [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-125]
  • مدل فرهنگی دنیسون بررسی و تبیین رابطه بین تحول فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون و کارآفرینی در ‏سازمان‌های تحقیق و توسعه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
  • مدیران آموزش عالی طراحی چارچوب نوین مدل شایستگی مدیران آموزش عالی با رویکرد تلفیقی ISM و SEM [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-125]
  • مدیریت ارتباطات پروژه نقش تعدیل گر استراتژی‌های کاهش ریسک پروژه در رابطه بین مدیریت ارتباطات پروژه و عملکرد پروژه‌های عمرانی اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 27-43]
  • مدیریت انرژی مدلسازی ارزیابی الزامات فنی سازه‌های سبز با رویکرد تحلیل شبکه و گسترش کیفیت فازی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 42-67]
  • مدیریت پروژه نقش مدیریت پروژه بر بهبود روند ساخت و ساز درنوار ساحلی دریای خزر براساس استاندارد PMBOK [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 84-100]
  • مدیریت ریسک مدلسازی ارزیابی الزامات فنی سازه‌های سبز با رویکرد تحلیل شبکه و گسترش کیفیت فازی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 42-67]
  • مدیریت ریسک سازمان مدل بهینه عملکرد بانکی مبتنی بر TQM و ERM [دوره 10، شماره 3، 1399]
  • مدیریت زنجیره‌تأمین استانداردسازی راهبردی جهت بهبود عملکرد زنجیره‌تأمین (مطالعه موردی برخی از صنایع خودروسازی کشور) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 59-82]
  • مدیریت کیفیت بررسی نقش کنترل کیفیت بر ارزش شرکت در چرخه عمر [دوره 10، شماره 3، 1399]
  • مدیریت کیفیت جامع مدل بهینه عملکرد بانکی مبتنی بر TQM و ERM [دوره 10، شماره 3، 1399]
  • مدیریت کیفیت جامع بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت کیفیت جامع در صنعت محصولات کنجدی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 132-152]
  • مدیریت کیفیت جامع؛ پایداری شرکت؛ مدیریت دانش بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر پایداری شرکت از طریق اثر میانجی مدیریت دانش (مورد مطالعه: صنایع فولادی استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 37-58]
  • مدیریت کیفیت نرم معماری فرآیندهای مدیریت کیفیت نرم بر اساس الگوی APQC [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
  • مدیریت نوآوری بررسی سطح استقرار استاندارد مدیریت نوآوری در صنایع حمل و نقل ریلی درون‌شهری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-25]
  • مدیریت هزینه مدلسازی ارزیابی الزامات فنی سازه‌های سبز با رویکرد تحلیل شبکه و گسترش کیفیت فازی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 42-67]
  • مسئولیت اجتماعی تأثیر مسئولیت اجتماعی و جهت‌گیری زیست‌محیطی بر عملکرد بازاریابی با توجه به نقش میانجی جهت‌گیری بازاریابی سبز (مطالعه موردی: شرکت زر ماکارون) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]

ن

  • نسبت کیوتوبین بررسی نقش کنترل کیفیت بر ارزش شرکت در چرخه عمر [دوره 10، شماره 3، 1399]
  • نظام آموزش و پرورش طراحی الگوی ارتقای کیفیت روحیه تعاون فراگیران نظام آموزش و پرورش مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1399]
  • نظام پیشنهادها آسیب‌شناسی نظام پیشنهادها با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 65-84]
  • نظریه داده‌بنیاد آسیب‌شناسی نظام پیشنهادها با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 65-84]
  • نظریه داده‌بنیاد طراحی الگوی ارتقای کیفیت روحیه تعاون فراگیران نظام آموزش و پرورش مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1399]
  • نوآوری بررسی و تبیین رابطه بین تحول فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون و کارآفرینی در ‏سازمان‌های تحقیق و توسعه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
  • نوآوری استانداردسازی ابزاری راهبردی در مدیریت نوآوری دفاعی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 54-80]
  • نوآوری کارکنان سازمانی ارائه مدل ترکیبی ارزیابی تاثیر نوآوری کارکنان و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر رضایت کاربران دانشگاه جامع علمی کاربردی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-109]

ه

  • هزینه نقش مدیریت پروژه بر بهبود روند ساخت و ساز درنوار ساحلی دریای خزر براساس استاندارد PMBOK [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 84-100]