ابراهیمیقوام، ص.(1390)، مقدمهای بر استاندارد آموزشی ایزو 10015 و راهکارهای اجرای آن در دانشگاه علوم انتظامی، فصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی،21:
40-39.
ابطحی، س.(1368)، آموزش و بهسازی منابع انسانی، تهران: مؤسسه مطالعات و برنامهریزی، 15.
الوانی، س.(1379)، آموزش مدیریت در عصر نوسازی، مجموعه مقالات آموزش کارکنان، جلد دوم، مجموعه بیست و پنجم، تهران: انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی، 115.
پورشمس، م (1382)، سیستمهای مدیریت کیفیت، تهران: مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران، 25.
خراسانی، ا.(1380)، جایگاه آموزش در استانداردهای بینالمللی، نشریه روش.
خراسانی، ا؛ مهدی، ر.(1385)، سیستم آموزش کارکنان، تهران: انتشارات آریاپژوه، 6-4.
طاهری، ز و سلطانحسینی، م، شاهین، آ.(1393). ارزیابی فرایند برنامهریزی آموزشهای ضمن خدمت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس الزامات استاندارد ایزو 10015، فصلنامه پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، 3(2): 28.
فرجی، ر، حسامی، س، حقدوست، ر.(1394)، مطالعهی تطبیقی مدلهای آموزش سازمانی و معرفی نظام جامع آموزش استاندارد ایزو 10015، فصلنامه مدیریت استاندارد و کیفیت، 5(1): 46.
میرسپاسی، ناصر (1381)، مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار، تهران: انتشارات میر، 215.
ACCESS The SLA-AGC 23rd Annual Conference Bahrain.(2017). The Impacts and Success Factors of ISO 9001 and ISO 29990 in Library Continuing Education, 7-9 March 2017, Technische Hochschule Koln, Cologne, Germany.
Barbazette, J.(2006). Traning Needs assessment, (Methods, Tools and Techniques), Pfeiffer publishing Co.
Chang, Y.H. E.(2010). An empirical study of Kirkpatrick’s evaluation model in the hospitality industry, Doctoral Dissertation, Florida international university, p 1.
Decenzo, D.A., & Robbins, S.(1988). Personnel /Human Resource Management, Third Edition, Prentice Hall. P 240.
Griffiths, K., & Williams, R.A.(1998). A learning approach to change, Gower, p 56.
Kritsonis, W.A. & Smith, Y.E. (2006). The Differences in Professional Development With Corporate Companies and Public Education, National Journal for Publishing and Mentoring Doctoral Student Research, 3(1), pp 1-6.
ISO - 10015: 1999. Quality management – Guidelines for training.
ISO 29990: 2010, Learning services for non-formal education and training, Basic requirements for service providers.
Jacobs, R.L., & Wang,B.(2007). A Proposed interpreatation of the ISO 10015.
Noe, R.A.(1999). Employment Training and Development. United State of America: Irwin/McGraw-Hill. pp 3-4.
Robbins, S.P.(1988). Management: Concepts Applications, Second Edition, Prentice-Hall International, p 240.
Rowold, J.(2008). Multiple effects of human resource development interventions, Journal of European Industrial Training, 32(1).
Saner, R., & Yiu, L.(2005). Does it pay to train? Iso10015 assures the quality and return on investment of training, ISO Management Systems, 4(2), pp 9-13.
Senge, P.M.(1990). The Fifth Discipline: The Art and Practice of the Learning Organization, New York London Toronto Sydney Auckland.
Wang, P.C., & Wu, H.H.(2011). Integrating quality function deployment with ISO 10015 to discuss the quality of human capital, P 7. www.adequate.org.View in 2010/1.Paper: 02-06.
Yigit, N.(2008). A study on Evaluation of Effectiveness of an Inservice Training (Inset) Course about the Use of Instructional Technologies and Material Development. World Applied Sciences Journal 4 (Supple 1).