الفت، لعیا و زنجیرچی، سیدمحمود (1388). مدلی برای چابکی سازمانی در صنعت الکترونیک ایران. علوم مدیریت ایران، سال چهارم، شماره 13، 74- 47.
ایران زاده، سلیمان؛ فاحی سرند، وحید و طاحونی، عبدالوحید (1392). ارزیابی تولید چابک در گروههای مختلف صنایع کوچک و متوسط استان آذربایجان شرقی براساس قابلیتهای چابکی به روش TOPSIS فازی. مدیریت بهرهوری، سال هفتم، شماره 26، 41- 15.
باورصاد، بلقیس؛ گنجعلی، سمیه؛ رحیمی، فرجالله و مهرابی، علی (1395). الگوی فرایندی ارتقای عملکرد مالی شرکت براساس تولید بههنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع. مطالعات مدیریت راهبردی، سال هفتم، شماره 27، 123- 107.
جلالی فراهانی، مجید؛ صابری، علی؛ حیدری، محمد و جاوید، مجید (1394). تبیین رابطه فراموشی سازمانی هدفمند و یادگیری سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان. مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، دوره دوم، شماره 8، 44- 35.
جوادیپور، محمد؛ کلانی، امین و ساعتچیان، وحید (1394). نقش ابعاد یادگیری سازمانی در تسهیل چابکی سازمان. مطالعات مدیریت ورزشی، دوره هفتم، شماره 31، 120- 105.
شاوران، سید حمیدرضا؛ داورپناه، سید هدایت الله و طاهری، مجتبی(1397). سنجش روابط علی بین رهبری معنوی و مدیریت کیفیت جامع در دو دانشگاه اصفهان و هرات. مدیریت استاندارد و کیفیت، سال هشتم، شماره 2، 76- 61.
شول، عباس؛ مزروعی نصرآبادی، اسماعیل (1396). تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر نوآوری: تبیین نقش میانجی یادگیری سازمانی. مطالعات مدیریت(بهبود و تحول)، سال بیست و ششم، شماره 84، 152- 125.
[8] ممبینی، یعقوب (1394). بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر و یادگیری سازمانی بر تعالی سازمانی. توسعه سازمانی پلیس، سال دوازدهم، شماره 54، 75- 61.
Alavi, S., Abdwahab, D., Norhamidi, M. & Arabshirani, B. (2014). Organic structure and organizational learning as the main antecedents of workforce agility. International Journal of Production Research, 52(21), 6273-6295.
Al-Dhaafri, H.S. & Al-Swidi, A. (2016). The impact of total quality management and entrepreneurial orientation on organizational performance. International Journal of Quality & Reliability Management, 33(5), 597-614.
Alisaleh, R., Sweis, R. & Saleh, F.I.M. (2018). Investigating the impact of hard total quality management practices on operational performance in manufacturing organizations: Evidence from Jordan. Benchmarking: An International Journal, 25(7), 2040-2064.
Assarlind, M. & Gremyr, I. (2014). Critical factors for quality management initivates in small- and medium- sized enterprises. Total Quality Management & Business Excellence, 25(4), 397-411.
Bahrami, M.A., Kiani, M.M., Montazeralfaraj, R., Fallahzadeh, H. & Mohammadzadeh, M. (2016). The mediating role of organizational learning in the relationship of organizational intelligence and organizational agility. Osong Public Health and Research Perspectives, 7(3), 190-196.
Baskarda, S. & Koronios, A. (2018). The 5S organizational agility framework: a dynamic capabilities perspective. International Journal of Organizational Analysis, 26(2), 331-342.
Cegarra-Navarro, J-G., Soto-Acosta, P. & Wensley, A.K.P. (2016). Structural knowledge processes and firm performance: The role of organizational agility. Journal of Business Research, 69(5), 1544-1549.
Fei Ho, T.C., Ahmad, N.H. &Thurasamy, R. (2013). Learn and thou shall thrive: advancing a model of workplace familism and organizational learning capability in small and medium enterprise(SMEs) manufactures in Malaysia. Business Strategy Series, 14(5/6), 151-169.
Filipe, C. Roldan, J and Rodriguez, A.(2016). An explanatory and predictive model for organizational agility. Journal of Business Research, 3(8). 1-8.
Flumerfelt, SH., Siriban-Manalang, A.B. & Kahlen, F-J. (2012). Are agile and lean manufacturing systems employing sustainability, complexity and organizational learning? The learning organization, 19(3), 238-247.
Gomes, G. & Wojahn, R.M. (2017). Organizational learning capability, innovation and performance: Study in small and medium-sized enterprises(SMEs). Technology management, 52(2), 163-175.
Herzallah, A.M., Gutierrez, L., Francisco, J. & Rosas, M. (2014). Total quality management practices, competitive strategies and financial performance: the case of the Palestinian industrial SMEs. Total Quality Management & Business Excellence, 25(5-6), 635-649.
Hung, R.Y.Y., Lien, B., Yang, B., Hung, R.Y.Y. & Kuo, Y. (2011). Impact of TQM and organizational learning on innovation: performance in the high-tech industry. International Business Review, 20(2), 213-225.
Kuleelung, T. and Chakit, P.(2015). Organizational agility and firm performance: evidence from information and communication technology businesses in Thailand”. The Business and Management Review, 7(1), 206-217.
Neefe, D.O. (2001). Comparing levels of organizational learning maturity of colleges and universities participating in traditional and non-traditional (Academic quality improvement project) accreditation processes. Unpublished thesis, University of Wisconsin-Stout Menomonie, WI 5475.
Panda, S. & Rath, S.K. (2016). Investigating the structural linkage between IT capability and organizational agility: A study on Indian financial enterprises. Journal of Enterprise Information Management, 29(5), 751-773.
Perez, V.F. & Gutierrez,L.G. (2013). External managerial networks, strategic flexibility an organizational learning: A comparative study among non-QM, ISO and TQM firms. Total Quality Management, 24(3).243-258.
Reyes, J.A., Yu, M., Kumar, V. & Upadhyay, A. (2018). Total quality environmental management: adoption status in the Chinese manufacturing sector. The TQM Journal, 30(1), 2-19.
Ribeiro, F. L. & Fernandes, M. T. (2010). Exploring agile methods in construction small and medium enterprises: a case study. Journal of Enterprise Information Management, 23(2), 161-180.
Sharifi, H. & Zhang, Z. (1999). A methodology for achieving agility in manufacturing organizations: An introduction. International Journal of production economics, 62(1), 7-22.
Shin, H., Lee, J-N., Kim, D. S. & Rhim, H. (2015). Strategic agility of Korean small and medium enterprises and its influence on operational and firm performance. International Journal Production Economics, Vol/168, 181-196.
Singh, R.K. (2011). Analyzing the interaction of factors for success of total quality management in SMEs. Asian Journal on Quality, 12(1), 6-19.
Suseno, Y., Salim, L. & Setiadi, P. (2017). Local contexts and organizational learning for innovation in an emerging economy: the case of two Malaysian firms in Indonesia. Asia Pacific Business Review, 23(4), 509-540.
Vanichchinchai, A. &Igel, B.(2011).The impact of total quality management on supply chain management and firm supply performance. International Journal of Production Research, 49(11), 3405- 3424.
Wahyono. (2018). A conceptual framework of strategy, action and performance dimensions of organizational agility development. Industrial and Commercial Training, 50(6), 326-341.
Yazdani, B., Attarfar, A., Shahin, A. & Kheradmandnia, M. (2016). The Imoact of TQM practices on organizational learning case study: Automobile part manufacturing and suppliers of Iran. International Journal of Quality & Reliability Management, 33(5), 1-20.
Zalbst, P., J, K.W.G., Abshire, R.D. & Sower, V.E. (2010). Relationships among market orientation, JIT, TQM, and agility. Industrial Management & Data Systems, 110(5), 637-658.