اسماعیلی، حمید و مراد نژادی، مسعود (1397). تعیین عوامل کلیدی جهت پیادهسازی موفق سیستم مدیریت کیفیت جامع به روش ارزیابی جامع فازی. فصلنامه مدیریت استاندارد و کیفیت، شماره 2، صفحات 48-33.
بلوکی کرونده، محمد علی؛ امیرکبیری، علیرضا و جمشیدی، مینا (1399). الگوی مربیگری مدیران در صنعت بانکداری. مطالعات منابع انسانی، شماره 14، صفحات 63-43.
بهبود،رضا، بقایی، حنا، رستگار، عباسعلی. (1398). سنجش کارایی پروژههای شش سیگمای ناب در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد ترکیبی کارت امتیاز متوازن توسعه یافته و .MCDM نشریه علمی پژوهشی مهندسی و مدیریت کیفیت، 9(4)، 346-358.
پیغان، سعید (1399). بررسی اثرات مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانی. پژوهشهای پیشرفت و تعالی، شماره 3، صفحات 18-1.
داوری، علی و رضازاده، آرش (1395). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS. چاپ سوم. انتشارات جهاد دانشگاهی. تهران،1395.
دلبهاری، وحیده و عبدی، امیر (1396). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر در پیادهسازی مدیریت کیفیت جامع با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی. مهندسی فرآیندها، شماره 10، صفحات 15-1.
صادقی مقدم، محمد رضا، مومنی، رامین. (1396). استقرار فلسفه مدیریت کیفیت جامع نرم بر اساس الگوی APQC ارائه مدل ساختاری(مورد مطالعه:شعب بانک سامان). مدیریت بهرهوری, 11(2(41) تابستان)، 7-30.
صفاری دربرزری، علی؛ مالکی نژاد، پوریا؛ ضیاییان، مهران؛ اژدری، علی (1399). طراحی مدل جامع تابآوری بیمارستانی در مواجه با بیماری کرونا. مدیریت سلامت، 2، 88-77.
عارف نژاد، محسن؛ سپهوند، رضا و رحیمی اقدم، صمد (1399). مدل ارتقاء چابکی سازمانی مبتنی بر انعطافپذیری منابع انسانی در صنعت بانکداری. فصلنامه مطالعات منابع انسانی، شماره 1، صفحات 26-1.
عندلیب اردکانی، داود (1395). روش تحقیق و آمار با رویکرد حل مسئله. تهران: انتشارات ترمه.
فرهنگ، آرین؛ سعیدنیا، حمیدرضا؛ وهابزاده، شادان و مهرانی، هرمز (1399). ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتها در صنعت بانکداری با تمرکز بر متغیر وابستگی به برند و کارکرد آن در حوزه حقوق شهروندی. فصلنامه حقوق پزشکی، شماره 14، صفحات 160-147.
قلیزاده، همت و سربندی، شادی (1398). ارزیابی تأثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت و وفاداری مشتریان. بررسیهای بازرگانی، شماره 103، صفحات 114-102.
محمدیانی، زهرا؛ اسماعیلی، محمود رضا و وحدتی، حجت (1396). بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی. پژوهشهای مدیریت راهبردی، شماره 69، صفحات 82-57.
نادری بنی، محمود؛ ابراهیمزاده پزشکی، رضا؛ ابولقاسمی، مهدی؛ مالکی نژاد، پوریا. (1396). طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدلیابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: سازمان ورزش وجوانان استان یزد). فصلنامه علمی-پژوهشی پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، 6، 127-139.
حسینی بامکان، سید مجتبی؛ مالکی نژاد، پوریا؛ ضیاییان، مهران (1398). بررسی و تحلیل زنجیره تأمین خدمات شهری (مورد مطالعه: شهرداری اصفهان). مدیریت شهری، 56، 92-73.
Abbas, J. (2020). Impact of total quality management on corporate green performance through the mediating role of corporate social responsibility. Journal of Cleaner Production, 242, 118458.
Aburayya, A., Alshurideh, M., Al Marzouqi, A., Al Diabat, O., Alfarsi, A., Suson, R., Salloum, S. A. (2020). An empirical examination of the effect of TQM practices on hospital service quality: an assessment study in UAE hospitals. Syst. Rev. Pharm, 11(9), 347–362.
Ahmed, R., & Ali, S. I. (2016). Implementing TQM practices in Pakistani higher education institutions. Pakistan Journal of Engineering, Technology & Science, 2(1).
Al-Marri K, Ahmed AMMB, Zairi M (2007) Excellence in service: an empirical study of the UAE banking sector. International Journal of Quality and Reliability Management 24: 164-176.
Alshourah, S. (2021). Total quality management practices and their effects on the quality performance of Jordanian private hospitals. Management Science Letters, 11(1), 67–76.
Anil, A. P., & Satish, K. P. (2016). Investigating the relationship between TQM practices and firm’s performance: A conceptual framework for Indian organizations. Procedia Technology, 24, 554–561.
Akao, Y., Watson, G., & Mazur, G. H. (2020). Hoshin Kanri: Policy deployment for successful TQM. Productivity Press.
Alzoubi, H., & Ahmed, G. (2019). Do TQM practices improve organisational success? A case study of electronics industry in the UAE. International Journal of Economics and Business Research, 17(4), 459–472.
Amin, M., Aldakhil, A. M., Wu, C., Rezaei, S., & Cobanoglu, C. (2017). The structural relationship between TQM, employee satisfaction and hotel performance. International Journal of Contemporary Hospitality Management.