بخشی زاده، علی (1383)؛ بررسی میزان رضایتمندی جانبازان نسبت به خدمات رفاهی بنیاد و رابطه آن با عوامل فردی و اجتماعی جانبازان. پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد، استاد راهنما دکتر محمد زاهدی اصل، دانشگاه علامه طباطبایی.
بخشی گلستان، معصومه (1379)؛ بررسی میزان رضایتمندی همسران شاهد از واحد خدمات مددکاری و مشاور بنیاد شهید انقلاب اسلامی شهرستان مشهد. نظارت علمی خانم زهرا داریاپور، سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان.
بدری، رحیم؛ مصرآبادی، جواد وایران زاد، محسن (1386)؛ بررسی میزان رضایت خانوادههای شهدا از وضعیت موجود پرداخت حقوق و مقایسه آن با شیوه پرداخت توسط سازمانها و ارگانهای اعزام کننده. سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران.
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران (1386)؛ بررسی میزان رضایتمندی همسران شاهد استان مازندران از خدمات بنیاد شهید و ارتباط آن با میزان استرس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران.
تیلور، فردریک وینسلو (1370)؛ اصول مدیریت علمی. ترجمه محمدعلی طوسی، تهران: انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی.
داودی زنجانی، شیرین (1384)؛ بررسی وضعیت رضایتمندی همسران شاهد از واحد مددکاری ومشاوره بنیاد شهید شهرستان زنجان. پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد، استاد راهنما دکتر محمد زاهدی اصل، دانشگاه شاهد.
روستا، احمد و ونوس، داور و ابراهیمی، عبدالمجید (1375)؛ مدیریت بازاریابی. چاپ اول، تهران؛ انتشارات سمت.
سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران (1382)؛ بررسی شیوه کنونی پرداخت حقوق وارث خانواده معظم شهداء کشور. سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران.
ستاری، بهزاد (1378)؛ بررسی میزان رضایتمندی خانوادههای معظم شاهد و ایثارگر از نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل. بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل.
فرشید، پرویز (1383)؛ نظامنامه ملی خدمت رسانی و پاسخگویی به انظمام الگوی اعطای گواهینامه. سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صص 97 ـ 1.
کاتلر، فیلیپ (1379)؛ کاتلر در مدیریت بازار. ترجمه عبدالرضا رضائی نژاد، تهران، انتشارات فرا، چاپ اول.
کاتلر، فیلیپ و آرمسترانگ، گری (1376)؛ اصول بازاریابی.ترجمه بهمن فروزنده، نشر آتروپات، اصفهان، صص 810 ـ 809.
کارگر، علی اکبر (1380)؛ بررسی میزان رضایتمندی خانوادههای شهدا از خدمات بنیاد شهید شهرستان آمل 80 ـ 1379، دانشگاه مازندران.
Alhemoud A. M (2007) , " Banking in Kuwait: A Customer Satisfaction Case Study:
Implications for further research". Journal of Marketing, Vol. 58 PP.111-24.
Hui-Mun Ra.؛ et.al. (2000) , " The Performances and Development Strategies of the Public Service Charter Program in Korea ". Seoul, KRILA. Vol. 3, PP. 102-118.
Jamal, Ahmad and Naser, Kamal (2002); "Customer satisfaction and retail banking: an assessment of some of the key antecedents of customer satisfaction in retail banking", International Journal of Bank Marketing, 20 (4), pp. 146-160.
Lombaard A. (2006) , " Customer Satisfaction and Loyalty Survey ". In 27th European Marketing Academy Conference , Vol. 1 (Ed , Andersson , P.) Stockholm School of Economics , Stockholm , PP. 331- 344.
Parasuraman A.؛ Berry L. L.؛ & Zeitbaml V. A (1998) , " Five Imperatives for Improving Service Quality ". _ A Profit Strategy for Financial Institutions (Homewood , Illinois: Dow Jones – Irwin, PP. 51-65.