ابوالحمد، ع. (1383). حقوق اداری ایران: استخدامهای کشوری و مسئولیت مدنی سه قوه و نهادهای اداری در ایران، تهران: انتشارات توس، ص 72-71.
الوانی، س. (1380). تنگناهای کاربرد مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی، نشریهی مدیریت دولتی، شماره 53 و 54 .
الوانی، س ؛ ریاحی، ب. (1383). سنجش کیفیت خدمات در بخش عمومی، تهران: انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران، 20-19.
داناییفرد، ح. (1392). چالشهای مدیریت دولتی در ایران، تهران: انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها، 83-78.
رجببیگی، م. (1373). مدیریت کیفیت فراگیر در بخش دولتی، فصلنامه مدیریت دولتی، شماره26 و 27، 77.
ریاحی، ب. (1381). مدیریت کیفیت جامع،: چالشهای بخش عمومی، نشریه استاندارد، شماره 131.
طباطباییموتمنی، م. (1383). حقوق اداری، تهران: انتشارات سمت، 407-401.
طلوع، ا. (1388). مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی، ماهنامه تدبیر، شماره 211، 45-40.
فقیهی، ا. (1380). نظام های پاسخگویی در بخش دولتی: دیدگاهی تطبیقی ، فصلنامه مطالعات مدیریت، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی.
Abrunhosa, A, Moura, E.S. (2008). Patricia Are TQM principles Supporting Innovation in the Portuguese Footwear Industry Technovation, 28: 208 - 221.
Appleby, P. (1949). Policy and Administration, Tuscaloosa: University of Alabama Press.
Barker, L. (2000). Customer- Focused Government, Public Services Productivity Panel. UK, Part 1, 1-29.
Bourgon, J. (2007). Responsive, responsible and respected government: towards a New Public Administration theory, International Review of Administrative Sciences, 73(1): 11-21.
Breaux, D.M, Munyon, T.P., Hochwarter, W., & Ferris, G.R. (2009). Politics as a Moderator of the Accountability-Job Satisfacation Relationship:Evidence Across Three Studies, Journal of Management, 35(2): 307-326.
Bruijen, H. (2001). Managing performance in the public sector, London: Routledge, 3-11.
Denhardt, R.B. (1999). The Future of Public Administration, Public Administration & Management: An Interactive Journal, 61 (5): 286-287.
Dewhurst, F., MartõÂnez-Lorente, A, & Barrie, G. (1999). TQM in Public Organizations: An Examination of the Issues, Managing Service Quality, 9(4): 265-273.
Feigenbaum, A. (1990). Total Quality Management, The 7th world productivity, 21st November.
Holzer, M. (2003). Mastering Public Productivity Improvement, Newark, NewJersey, 639-349.
Hughes, O.E. (1998). Public management and administration: An introduction. London: Macmillan Press Ltd.
Jreisat, J. (2010). Comparative public administration and Africa. International Review of Administrative Science, 76 (4), 616.
Korunka, C. (2007). Customer Orientation Among Employees in Public Administration, A Transnational, Longitudinal Study, Applied Ergonomics, 38: 307-315.
Osborrne , S . (2002). Public Management, Critical Perspectives , Routledge , First Edition, 27.
Romzek, B.S., & Dubnick, M.J. (1998). Accountability. In: J. M. Shafritz (ed.), International Encyclopaedia of Public Policy and Administration, 1: A-C, Westview Press.
Shafritz, J.M., Russell, E.W., & Borick, C.P. (2000). Introducing Public Administration,Longman.
Smith, B.C. (1985). Decentralization: The Territorial Dimension of the state, London: George Allen & Unwin, 45-47.
Wilson, W. (1887). The study of public Administration, Political Science Quarterly, 9: 197-222.