[1] فضلی، صفر، علیزاده، مهدی. 1387. تجزیه و تحلیل و اولویت بندی بهینه نیازهای مشتری: رویکرد مدل ادغامی کانو در QFD، فصل نامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 49، 170-145.
[2] عالم تبریز، اکبر، "مدیریت بهره وری و کیفیت" انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، 1392
[3] عالم تبریز، اکبر، بامنی مقدم، محمد، کنترل کیفیت آماری، تهران ، انتشارات صفار-اشرفی، 1388.
[4] اولیاء محمد صالح، شیشه بری، داود، آشنایی با مفاهیم و روش های مدیریت کیفیت، یزد دانشگاه یزد، 1390.
[5] صوفی زاده، سعید، زمستان 1383، مهندسی کیفیت، دانش عمومی- اخلاق و سلوک مهندسی. فصلنامه ریخته گری (ویژه نامه) شماره 28.
[6] حسینی سیدعباس،میرزاپورحامد،1388،" کتاب کاربرد سیستم های کنترل کیفیت"،سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها،
[7] طارق خلیل، مدیریت تکنولوژی، رمز موفقیت در رقابت و خلق ثروت، ترجمه محمد اعرابی، داود ایزدی- تهران، دفتر پژوهش های فرهنگی، 1383.
[8] رضا رادفر، عباس خمسه. 1395 . مدیریت تکنولوژی: نگرشی جامع بر تکنولوژی، نو آوری و تجاری سازی. انتشارات علمی فرهنگی.
[9] گلدوست مهدی،" بهبود کیفیت با استفاده از تحلیل فنون آماری و تمرکز بر شناخت الگوی تغییر رفتار محصول در فرآیند ساخت و تولید مشتمل بر عملیات جوشکاری و ماشین کاری شرکت مپنا"،شانزدهمین همایش بین المللی حمل و نقل ریلی،1393،
[10] شاهبندرزاده حمید،عباسی امین،" ارائه مدلی جهت شناسایی عوامل موثر بر کیفیت تولیدات برون سپاری"،کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب وکار،1393،
[11] گوهرشناسان خراسانی علی،شاهین آرش،اسماعیلیان مجید،" اولویت بندی اصول مدیریت کیفیت بر اساس عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت کیفیت فراگیر با استفاده از رویکرد تلفیقی تصمیم گیری چند معیاره و تحلیل اهمیت- عملکرد"،همایش ملی پژوهش های مهندسی صنایع ،1393،
[12] عطایی صالحی اسماعیل،مشهدی مصطفی،" بررسی نقش فناوری های نوین در کنترل کیفیت صنایع غذایی"،سومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی،1393،
[13] شهنازی، روح الله،عوامل مؤثر بر تولید صنایع با فناوری برتر در اقتصاد دانش محور رهیافت Panel Data به روشGLS، فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد. سال نهم، شماره 32، زمستان 1391.
[14] مهرگان، نادر، دهقانپور، محمد رضا، ده موید، بابک، صادرات مبتنی بر فناوری برتر و عوامل موثر بر آن. چهارمین کنفرانس ملی مدیریت تکنولوژی ایران.
[15] جعفری مرتضی،1389،" شناسایی و اولویت بندی موانع اجرای مدیریت کیفیت جامع در صنایع متوسط با استفاده از تکنیک AHP"،دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین،جلد دوم،
[16] دل روشن علی،" آسیب شناسی مدیریت کنترل کیفیت در صنایع نفت"،اولین کنفرانس بین المللی بازرسی فنی و آزمون غیرمخرب ،1386
[17] پیری، محسن، 1395. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کنترل کیفیت محصولات با تکنولوژی سطح بالا در صنایع توربینی، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی. دانشگاه آزاداسلامی، واحد کرج.
[18] J. Ambrose Van Wert .Effective Quality Control in Management of Processes, Global Regulatory Viewpoint.
[19] Berman, B. J. R. Evans, and P. Chatterjee(2008). Retail Management: A Strategic Approach, Thirteenth Edition; Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Prentice Hall.
[20] Zeng Jing , Anh Phan Chi, Matsui Yoshiki," The impact of hard and soft quality management on quality and innovation performance: An empirical study",Int.J.Production economics,2014,162,216-226,
[21] Oluwatoyin A. and Oluseun A. (2008).Total Quality Management. A test of the Effect of TQM on Performance and Stakeholder Satisfaction. Blekinge Institute of Technology, School of Management.
[22] Various authore, quality and complianve for the high-tech industry metricstream, 2012.
[23] Mehralian Gholamhossein,Nazari Jamal, Rasekh HamidReza,hosseini Sajjad,”TOPSIS approach to prioritize critical success factors of TQM: Evidence from the pharmaceutical industry”, Emerald Insight The TQM Journal,2016,28,
[24] Abas M,Khattak S.B, Hussain I, Maqsood S, Ahmad I, “Evaluation of Factors affecting the Quality of Construction Projects”,Technical Journal,2015,20,
[25] Zeng Jing , Anh Phan Chi, Matsui Yoshiki," The impact of hard and soft quality management on quality and innovation performance: An empirical study",Int.J.Production economics,2014,162,216-226,
[26] Schröder Malte, Schmitt Sebastian, Schmitt Robert, "Design and implementation of quality control loops strategies to reach stable business process", Emerald Insight The TQM Journal,2015,27,294-302,
[27] J. Ambrose Van Wert .Effective Quality Control in Management of Processes, GlobalReg ulatory Viewpoint.