1- ابطحی، سیدحسین ؛ صلواتی، عادل. (1385). مدیریت دانش در سازمان، تهران: انتشارات پیوند نو، صص 122-72.
2- الوانی، سیدمهدی. (1386). مدیریت عمومی، تهران: نشر نی، ص 414.
3- الوانی، سیدمهدی ؛ شریفزاده، فتاح. (1379). فرآیند خطمشیگذاری عمومی، تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی، ص 169.
4- بیکر، واین. (1382). مدیریت و سرمایه اجتماعی، سیدمهدی الوانی و محمدرضا ربیعیمندجین(مترجمان)، تهران: انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، صص 28-27.
5- پسند، محمدرضا ؛ فقیهی، ابوالحسن. (1390). ارایه مدل مدیریت دانش در شرکت ملی نفت ایران، فصلنامه مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، سال چهارم، شماره 15، ص 11.
6- جدیدی، مهرداد ؛ عالمزاده، مهرداد ؛ محمدی پیراسته، سیدمحمدباقر ؛ حسینیپاک، سیدعلیمراد ؛ میزایی، حبیب. (1391). تبیین رابطه بین مدیریت دانش و سطوح یادگیری در شعب بانکهای منتخب در استان لرستان، فصلنامه پژوهش های پولی و بانکی، سال ششم، شماره 15.
7- جعفری، مصطفی ؛ کلانتر، سیدکیانوش. (1382). مدیریت دانش در سازمان، ماهنامه تدبیر، شماره 142.
8- حاجیکریمی، عباسعلی ؛ منصوریان، تالین. (1391). بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی، فصلنامه کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال چهارم، شماره 8.
9- رزمی، زهرا ؛ راضیزاده، رویا. (1395). ارائه مدل پیادهسازی مدیریت دانش با رویکرد فازی در صنعت فناوری اطلاعات، فصلنامه پژوهشگاه علوم و فنّاوری اطلاعات ایران.
10- رهنورد، فرجاله ؛ محمدی، اصغر. (1388). شناسایی عوامل کلیدی موفقیت سیستم مدیریت دانش در دانشکدهها و مراکز آموزش عالی تهران، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، سال اول، شماره 3، ص 40.
11- صیف، محمدحسن. (1385). سیستمها و آینده مدیریت دانش، ماهنامه تدبیر، شماره 171، ص 17.
12- کوایمان، جان ؛ الیاسن، جل. (1370). مدیریت سازمانهای دولتی، عباس منوریان(مترجم)، تهران: انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی، ص 9.
13- قلیچلی، بهروز ؛ ابراهیمی، شیما. (1395). امکانسنجی استقرار مدیریت دانش با رویکرد سازمان بهرهوری آسیایی(APO)، فصلنامه چشمانداز مدیریت دولتی، شماره 25، ص 98.
14- کرمی، محسن ؛ الوانی، سیدمهدی ؛ خیراندیش، مهدی ؛ زارع، حمید. (1394). طراحی مدل بهینة اجرای سیستم مدیریت دانش با رویکرد عوامل حیاتی موفقیت، فصلنامه مدیریت فرهنگ سازمانی، سال چهارم، شماره 13، ص 975.
15- محمدی، حامد. (1388). مدیریت دانش در سازمانهای دولتی، ماهنامه تدبیر، شماره 212، ص 34.
16- نوروزیان، میثم. (1385). دانش مدیریت دانش، ماهنامه تدبیر، شماره 176، ص 26.
17- Asian Productivity Organization. (2009). Knowledge Management for the Public Sector.
18- Bonfield, P. (2009)..knowledge management strategy of BT Management information, Vol.15, No.22, P.P. 15-25.
19- Chang, T.Han., & Wang, T.C. (2009). Using the fuzzy multi-criteria decision making approach for measuring the possibility of successful knowledge management. The Journal of Information Sciences, Vol.179, P. 142.
20- Chong, C.W., & Chong, S.C. (2009). Knowledge management process effectiveness: measurement of preliminary knowledge management implementation, Knowledge management research and practice, Vol.7, P. 355.
21- Courtright, J.A., Fairhurst, G.T., & Rogers, L.E.(1989). Interaction patterns in organic and Mechanistic system, Academy of Management Journal, P. 773.
22- Holt, D. (2000). The Measurement of Readiness for Change: A Review of Instruments and Suggestions for Future Research. Annual meeting of the Academy of Management, Toronto, Canada.
23- Lopez, S.V. (2005). Competitive Advantage and Strategy Formulation, Management decision, Vol.43, No.5, P. 662.
24- Manuth, A., Borg man, P., & Heier, H.(2005). Siemens: Expanding the Knowledge System Share Net to Research & Development, Journal of Management, Vol.1, P.P. 42-45.
25- Nonaka, I., & Takeuchi, H. (1995). The Knowledge- Creating Company: How Japanese Companies Create the dynamic of Innovation?, Oxford U.K: Oxford University Press.
26- Prokopiadou, G., Papatheodorou, C., & Moschopoulos, D. (2004). Integrating Knowledge Management Tools For Government Information, Government Information Quarterly, Vol.21, No.2.
27- Rigby, D., & Bilodeau, B. (2007). Bain’s global 2007 management tools and trends survey, Strategy & Leadership, Vol.35, No.5, P.P. 9-16.
28- Ross, S. (2005). Knowledge Management in a Military Enterprise: A Pilot Case Study of the Space and Warfare Systems Command. In Creating the Discipline of Knowledge Management, Elsevier Inc, Boston, MA.
29- Skyrme, D.J. (1999). Knowledge Management: Approaches and Policies, David Skyrme Associates Limited, Highclere, England. Available at:
http://www.skyrme.com
30- Taylor, A., & Wright, G. (2000). organizational readiness for successful knowledge sharing, challenges for public sector managers, idea group inc.
31- Wong, K.Y., & Spinwall, E. (2005). An empirical study of the important factors for knowledge-management adoption in the SME sector, Journal of knowledge Management, Vol.9, No.3.
32- Wood, C., & Wang. A. (2016). Geographical FDI knowledge spillover and innovation of indigenous firms in China, Vol.25, No.4, P. 895.
33-Yahya, S.(2002). Managing human resources toward archiving knowledge management, Journal of Knowledge Management, Vol.6, No.5, P.P. 457- 468.