• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه
  • ثبت نام
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter Telegram
مدیریت استاندارد و کیفیت
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 7 (96)
شماره پاییز
شماره تابستان
شماره بهار
دوره دوره 6 (95)
دوره دوره 5 (94)
محمدی, حامد, حکیمی, علی. (1396). سنجش اصول مسئوولیت اجتماعی شرکت ها با رویکرد استاندارد ISO 26000 (مطالعه موردی: شرکت گاز استان مازندران). مدیریت استاندارد و کیفیت, 7(بهار), 16-33.
حامد محمدی; علی حکیمی. "سنجش اصول مسئوولیت اجتماعی شرکت ها با رویکرد استاندارد ISO 26000 (مطالعه موردی: شرکت گاز استان مازندران)". مدیریت استاندارد و کیفیت, 7, بهار, 1396, 16-33.
محمدی, حامد, حکیمی, علی. (1396). 'سنجش اصول مسئوولیت اجتماعی شرکت ها با رویکرد استاندارد ISO 26000 (مطالعه موردی: شرکت گاز استان مازندران)', مدیریت استاندارد و کیفیت, 7(بهار), pp. 16-33.
محمدی, حامد, حکیمی, علی. سنجش اصول مسئوولیت اجتماعی شرکت ها با رویکرد استاندارد ISO 26000 (مطالعه موردی: شرکت گاز استان مازندران). مدیریت استاندارد و کیفیت, 1396; 7(بهار): 16-33.

سنجش اصول مسئوولیت اجتماعی شرکت ها با رویکرد استاندارد ISO 26000 (مطالعه موردی: شرکت گاز استان مازندران)

مقاله 2، دوره 7، بهار - شماره پیاپی 23، بهار 1396، صفحه 16-33  XML اصل مقاله (894 K)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
نویسندگان
حامد محمدی* 1؛ علی حکیمی2
1دکتری مدیریت دولتی، کارشناس منابع انسانی شرکت گاز استان مازندران
2دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
چکیده
پژوهش حاضر با هدف سنجش میزان آمادگی شرکت گاز استان مازندران جهت استقرار اصول استاندارد مسؤولیت اجتماعی(ایزو 26000) انجام شده است. به منظور سنجش میزان آمادگی شرکت مورد مطالعه، از الگوی استاندارد مسئولیت اجتماعی که توسط سازمان بین المللی استاندارد تبیین گردید، استفاده شده است و در این راستا، صرفاً اصول تبیین شده در این الگو مورد مداقه قرار گرفته است. پژوهش حاضر از نظر ماهیت و هدفی که دنبال می‌کند از نوع پژوهش کاربردی، و بر حسب نحوه گرد‌آوری داده‌ها، یک تحقیق توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری در این تحقیق، کارکنان رسمی شرکت گاز استان مازندران به تعداد 442 نفر می باشند. نتایج نشان داد که تمامی ابعاد به عنوان عوامل تاثیرگذار بر استقرار استاندارد مسؤولیت­اجتماعی در شرکت مورد مطالعه در حد متوسط قرار داشته و با وضعیت مطلوب فاصله دارند. بر اساس رتبه­بندی انجام شده، بعد آمادگی تعامل موثر با نهادهای اجتماعی در شرکت مورد مطالعه، رتبه اول و بعد آمادگی احترام به حقوق انسان با میانگین رتبه آخر را به خود اختصاص داده اند. 
کلیدواژه‌ها
مسؤولیت اجتماعی؛ استاندارد مسؤولیت اجتماعی؛ اصول استاندارد مسؤولیت اجتماعی
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 273
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,171
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.