اجلی، مهدی؛ نصیری، عباس؛ هدایتی، حسن (1400). تأثیر عملیات مدیریت زنجیره تأمین سبز بر همکاری محیطی و عملکرد پایداری با ترکیب تحلیل مسیر و تکنیکهای تصمیمگیری، مجله علمی محیط زیست و توسعه فرابخشی، دوره 6ف شماره 74، دی، صفحه 77-60.
اجلی، مهدی؛ همایونفر، مهدی؛ زینتی، بابک؛ صابریفرد، نیما (1400). ارزیابی و رتبهبندی تأمینکنندگان سبز با ترکیب تحلیل مسیر و تکنیکهای تصمیمگیری، نشریه علمی اندیشه آماد، شماره 78، پاییز، سال بیستم.
آذر، عادل؛ مؤمنی، منصور (1380)، احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی علوم تربیتی، تهران: نشر ویرایش.
اسماعیلپور، مجید؛ صیادی، امرالله (1394)، تأثیر ارزش ادراک شده مشتری بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان در محصولات خدماتی، همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان، دانشگاه پیام نور مازندران.
باقری نژاد، صابر (1396)، بررسی نقش زنجیرهتأمین سبز برای کسب مزیت رقابتی، کنفرانس بین اللملی زنجیرهتأمین سبز.
پوراشراف؛ یاسر؛ احمدی، زهرا (1394)، ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پل دختر، توسعه مدیریت پولی و بانکی، 3(6)، 109-135.
حقیقی، محمد؛ خلیلی، مریم (1391)، بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان، نشریه مدیریت فرهنگ سازمانی، 4(9)، 83-102.
حقیقی، محمد؛ مقیمی، سیدمحمد؛ کیماسی، مسعود (1395)، وفاداری خدمت: اثرات کیفیت خدمات و نقش میانجی رضایتمندی مشتری، فصلنامه دانش مدیریت، 61(17)، 53-72.
داوری، علی؛ رضازاده، آرش (1393). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS، چاپ دوم، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی.
دهقان نیری، محمود؛ خدابخش، محسن؛ امامیان، سید امیر حسین (1395)، ارائه مدل برنامه ریزی تولید سبز در صنعت خودرو، پژوهشهای نوین در تصمیم گیری، 1(4)، 45-62.
رسولی الهام، عباسی الهام و حسین معینی (1397). بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر قصد خرید اینترنتی کتاب با نقش میانجی اعتماد و تصویر شرکت، کتابداری و اطلاعرسانی، بهارف دوره 21، شماره 1 (پیاپی 81)، صفحه 151-179.
رضایی، داوود؛ مشبکی، اصغر؛ پراوند، دانیال (1395)، تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور، کاوشهای مدیریت بازرگانی، 8(15)، 21-38.
صفری، حسین؛ حجتی منش، امید (1390)، ارائه مدلی مفهومی کیفیت زنجیرهتأمین SCQM و بررسی وضعیت آن در صنعت خودوری ایران، مدیریت صنعتی، 3(7)، 77-98.
صمدی، منصور (1395)، بررسی رابطه بین روشهای بازاریابی ارتباطی فروشگاههای زنجیره ای و رفتار خرید مشتریان، نشریه مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران، 2(4)، 93-110.
صیادپور، رضا؛ اسدی، علی (1393)، بررسی تأثیر ارزش ادراک شده، اعتماد و رضایت مشتری بر وفاداری مشتریان پانل دی شهرستان خرم آباد، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالش ها و راهکارها، شیراز، مرکز همایشهای علمی همایش نگار.
طغرایی محمدتقی، شفیعی زاهد و مهناز دوستیایرانی (1399). تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حملونقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی، مطالعات مدیریت گردشگری، دوره 15، شماره 49، بهار، صفحه 179-151.
گزارش فعالیت هیأت مدیره گروه خودروسازی سایپا ، 1396.
Ariffin, S.H., Putit, L., Yousof, M., & Azalan, M.(2016). Factors influencing perceived quality and repurchase intention towards green products, Procedia Economics and Finance, 37(15), 391-396.
Cheah, J., Isaac, L., &Phau, I. (2013). Toward a Framework of Consumers’ willingness to purchase Environmentally Friendly Products: A Study of Antecedents and Moderator, ANZMAC Conference: Social, Not-for-Profit and Political Marketing.
Dubeya, R., Gunasekaranb, A., Papadopoulosc, T., &Childed, S.(2014). Green supply chain management enablers: Mixed methods research, Sustainable Production and Consumption, 4, 72-88.
Gil, R., Jorgensen, S., & Anderson, E.(2012). Family as a source of consumer-based brand equity, Journal of Product & Brand Management, 16(3), 188-199.
Grant, J.(2010). Green marketing.strategic direction, 24, 25-27.
Grove, S.J., Raymond, P., Gregory, M., &Kangun, N.(1996). Going Green in the service sector social Responsibility Issues, Implications and Implementation. European Journal of Marketing, 30(5), 56-66.
Hartmann, P &Apoalaza, I.(2013). Green value added, Marketing Intelligence & Planning, 24(7), 673-680.
Kuei, C., Madu, C., Chow, W., & Chen, Y.(2017).Determinants and Associated Performance Improvement of Green Supply Chain Management in China, Journal of Cleaner Production, 95, 163-173.
Laari, S., Toyli, J., Solakivi, T., &Ojal, L.(2015). Firm performance and customer-driven green supply chain management, Journal of Cleaner Production, 112(3), 1960-1970.
Lee, K., Mintz, T.M., & Shaw, D.(2011). Opportunities for green marketing: young consumers, Marketing Intelligence & Planning, 26(6), 573-586.
Prakash, A. (2011). Green marketing, public policy and managerial strategies. Business Strategy and the Environment, 285-297.
Qalati SA, Kumari S, Soomro IA, Ali R and Hong Y (2022) Green Supply Chain Management and Corporate Performance Among Manufacturing Firms in Pakistan. Front. Environ. Sci. 10:873837. doi: 10.3389/fenvs.2022.873837.
Sarkis, E.(2012). Impact of green marketing on the students purchase decision, Journal of International Business Reaearh, 8(2), 71-81.
Sarpong, S., Sarkis, J., & Wang, X.(2017). Assessing green supply chain practices in the Ghanaian mining industry: A framework and evaluation, International Journal of production Economics, 181, 325-341.
Stephen, G., & Kumar, R.(2012). The Implementation of Green Supply Chain Management Practices in Automobile Industry, International Journal of Innovative Research in Science, Engineering and Technology, 4(4), 53-64.
William, E., &Auchil, B.(2002). Relationship Marketing Delivering Customer Satisfaction, Oxford: Butter-worth-Heinemann.
Wong, K.Y., Wib, T., &Sopadang, A.(2013). Positive Influence of Green Supply Chain Operations on Thai Electronic Firms Financial Performance. Procedia Engineering, 118, 683-690.
Wu, K., Liao, C., Tseng, M., & Chiu, A.(2016). Exploring decisive factors in green supply chain practices under uncertainty, Production Economics, 159, 147-157.
Yang, M.G., Hong, P., &Modi, S.B.(2011). Impact of learn manufacturing and environmental management on business performance: An empirical study of manufacturing, International Journal Production Economics, 129, 251-261.
Zeytamil, R.(1998), Brand evaluations: a comparison of fixed price and discounted price offers, Journal of Product & Brand Management, 9(3), 193-206