نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اتوماسیون" رابطه اتوماسیون مدیریت فرایندها با افزایش اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت (مورد مطالعه: یک گروه صنعتی) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 28-63]
  • ارزش ویژه برند استانداردسازی و سفارشی‌سازی خدمات بر ارزش ویژه برند: نقش میانجی کیفیت خدمات [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 28-62]
  • ارزیابی عملکرد ارائه مدل مدیریت عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش به کمک EFQM و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی در شرکت هپکو) [دوره 11، شماره 4، 1400]
  • ارزیابی عملکرد ایمنی مناطق ریلی ارائه یک چهارچوب مفهومی جدید برای ارزیابی ایمنی ریلی مناطق راه‌آهن با تأکید بر ظرفیت و توانمندی‌های هر منطقه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 65-87]
  • استانداردسازی استانداردسازی راهبردی کلیدی در حمایت از فناوری‌های نوظهور در صنایع دفاعی [دوره 11، شماره 4، 1400]
  • استانداردسازی خدمات استانداردسازی و سفارشی‌سازی خدمات بر ارزش ویژه برند: نقش میانجی کیفیت خدمات [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 28-62]
  • استاندارد واژگان ارائه مدل جامع کاربردی تدوین استانداردهای واژگان با رویکرد ‏تحلیل هم‏واژگانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 141-163]
  • استراتژی رقابتی تحلیل نقش میانجی استراتژی رقابتی در فعالیتهای مدیریت کیفیت بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های دارویی شهرک صنعتی شهرکرد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
  • افزایش کیفیت بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر افزایش کیفیت و موفقیت تیم های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 120-141]
  • الگوریتم ژنتیک ارائه مدل مدیریت عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش به کمک EFQM و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی در شرکت هپکو) [دوره 11، شماره 4، 1400]
  • الگوی مسئولیت اجتماعی طراحی و تبیین الگوی مسئولیت اجتماعی سازمانی در شرکت گاز استان مازندران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-163]
  • امکان موفقیت از شکایت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‏‌آمیز مشتریان در صنعت هواپیمایی ایران [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]
  • اندرسون- پیترسون ارائه یک چهارچوب مفهومی جدید برای ارزیابی ایمنی ریلی مناطق راه‌آهن با تأکید بر ظرفیت و توانمندی‌های هر منطقه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 65-87]
  • اولویت بندی بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر افزایش کیفیت و موفقیت تیم های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 120-141]

ب

  • برآورد تحلیلی زمان‌سنجی تکنیک عدم قطعیت خاکستری در محاسبه زمان استاندارد فعالیت‌های تعمیراتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 61-88]
  • برون‌سپاری استانداردسازی راهبردی کلیدی در حمایت از فناوری‌های نوظهور در صنایع دفاعی [دوره 11، شماره 4، 1400]
  • بعد اجتماعی ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی مبتنی بر بعد اجتماعی و ارتباط آن با پایداری شرکت‌ها [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 122-158]
  • بهبود مداوم ارایه چارچوبی برای ارزیابی و تکامل مدیریت کیفیت جامع با رویکرد پویایی شناسی سیستم های فازی (مورد مطالعه: شرکت تولیدی اخشان شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 89-125]

پ

  • پایداری ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی مبتنی بر بعد اجتماعی و ارتباط آن با پایداری شرکت‌ها [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 122-158]
  • پایداری شرکت ها ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی مبتنی بر بعد اجتماعی و ارتباط آن با پایداری شرکت‌ها [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 122-158]
  • پژوهش کیفی پیکربندی مطالعات مدیریت کیفیت نرم با استفاده از روش کیفی تحلیل اسناد [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
  • پژوهشگاه صنعت نفت تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان: تأکید بر نقش میانجی مدیریت استراتژیک ‏منابع انسانی (مورد مطالعه: پژوهشگاه صنعت نفت)‏ [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
  • پویایی شناسی سیستم ارایه چارچوبی برای ارزیابی و تکامل مدیریت کیفیت جامع با رویکرد پویایی شناسی سیستم های فازی (مورد مطالعه: شرکت تولیدی اخشان شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 89-125]
  • پیش‌بینی فروش برق پیش بینی فروش نیروگاه های برق ایران با استفاده از روش داده کاوی و رگرسیون چندگانه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 164-185]

ت

  • تئوری حاکمیتی مدل مفهومی حاکمیت شرکتی فناوری اطلاعات مبتنی بر فرایندنگاری (تحقیق کیفی برای توسعه تئوری پایه استاندارد CITG) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 88-117]
  • تحقق یکای مول شناسایی، معرفی و بررسی روش های تحقق یکای مول با تکیه بر روش سیلیسیم [دوره 11، شماره 4، 1400]
  • تحلیل اسنادی پیکربندی مطالعات مدیریت کیفیت نرم با استفاده از روش کیفی تحلیل اسناد [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
  • تحلیل پوششی داده‌ها ارائه یک چهارچوب مفهومی جدید برای ارزیابی ایمنی ریلی مناطق راه‌آهن با تأکید بر ظرفیت و توانمندی‌های هر منطقه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 65-87]
  • تحلیل هم واژگانی ارائه مدل جامع کاربردی تدوین استانداردهای واژگان با رویکرد ‏تحلیل هم‏واژگانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 141-163]
  • تمایل به شکایت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‏‌آمیز مشتریان در صنعت هواپیمایی ایران [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]
  • توسعه تئوری مدل مفهومی حاکمیت شرکتی فناوری اطلاعات مبتنی بر فرایندنگاری (تحقیق کیفی برای توسعه تئوری پایه استاندارد CITG) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 88-117]
  • توسعه فناوری استانداردسازی راهبردی کلیدی در حمایت از فناوری‌های نوظهور در صنایع دفاعی [دوره 11، شماره 4، 1400]

ث

  • ثابت آووگادرو شناسایی، معرفی و بررسی روش های تحقق یکای مول با تکیه بر روش سیلیسیم [دوره 11، شماره 4، 1400]

چ

ح

  • حاکمیت شرکتی مدل مفهومی حاکمیت شرکتی فناوری اطلاعات مبتنی بر فرایندنگاری (تحقیق کیفی برای توسعه تئوری پایه استاندارد CITG) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 88-117]
  • حاکمیت فناوری اطلاعات مدل مفهومی حاکمیت شرکتی فناوری اطلاعات مبتنی بر فرایندنگاری (تحقیق کیفی برای توسعه تئوری پایه استاندارد CITG) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 88-117]
  • حمایت مدیریت ارایه چارچوبی برای ارزیابی و تکامل مدیریت کیفیت جامع با رویکرد پویایی شناسی سیستم های فازی (مورد مطالعه: شرکت تولیدی اخشان شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 89-125]

خ

  • خدمات پس از فروش ارائه مدل مدیریت عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش به کمک EFQM و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی در شرکت هپکو) [دوره 11، شماره 4، 1400]

د

  • داده بنیاد بررسی عوامل موثر جهت بهبود رتبه اعتباری شرکت‌ها مبتنی بر گزارشگری مالی و مسئولیت‌های اجتماعی به کمک تکنینک معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 94-116]
  • داده‌کاوی پیش بینی فروش نیروگاه های برق ایران با استفاده از روش داده کاوی و رگرسیون چندگانه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 164-185]
  • درک ارزش شکایت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‏‌آمیز مشتریان در صنعت هواپیمایی ایران [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]

ر

  • رتبه اعتباری بررسی عوامل موثر جهت بهبود رتبه اعتباری شرکت‌ها مبتنی بر گزارشگری مالی و مسئولیت‌های اجتماعی به کمک تکنینک معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 94-116]
  • رفتار شکایت‌آمیز مشتریان بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‏‌آمیز مشتریان در صنعت هواپیمایی ایران [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]
  • رگرسیون خطی پیش بینی فروش نیروگاه های برق ایران با استفاده از روش داده کاوی و رگرسیون چندگانه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 164-185]
  • روش XRCD شناسایی، معرفی و بررسی روش های تحقق یکای مول با تکیه بر روش سیلیسیم [دوره 11، شماره 4، 1400]
  • روش سیلیسیم شناسایی، معرفی و بررسی روش های تحقق یکای مول با تکیه بر روش سیلیسیم [دوره 11، شماره 4، 1400]

ز

  • زنجیره تامین 4.0 تحلیل کمی چالشهای پیاده سازی زنجیره تامین دیجیتال مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا (زنجیره تامین 4.0) [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 63-94]
  • زنجیره تامین دیجیتال تحلیل کمی چالشهای پیاده سازی زنجیره تامین دیجیتال مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا (زنجیره تامین 4.0) [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 63-94]
  • زنجیره تامین مبتنی بر اینترنت اشیا تحلیل کمی چالشهای پیاده سازی زنجیره تامین دیجیتال مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا (زنجیره تامین 4.0) [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 63-94]

س

  • سازمان نقش نوآوری و قابلیت‌های پویا در عملکرد سازمان (مورد مطالعه: منطقة ویژة اقتصادی انرژی پارس) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
  • سرمایه فکری تأثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی مشکلات درون سازمانی و نقش تعدیل گر ناهمگونی مدیریت دانش در یک شرکت بیمه ای [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 159-189]
  • سفارشی‌سازی خدمات استانداردسازی و سفارشی‌سازی خدمات بر ارزش ویژه برند: نقش میانجی کیفیت خدمات [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 28-62]
  • سیستم استنتاج فازی ارایه چارچوبی برای ارزیابی و تکامل مدیریت کیفیت جامع با رویکرد پویایی شناسی سیستم های فازی (مورد مطالعه: شرکت تولیدی اخشان شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 89-125]

ش

  • شرکت گاز استان مازندران طراحی و تبیین الگوی مسئولیت اجتماعی سازمانی در شرکت گاز استان مازندران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-163]
  • شرکت هپکو ارائه مدل مدیریت عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش به کمک EFQM و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی در شرکت هپکو) [دوره 11، شماره 4، 1400]

ظ

  • ظرفیت و توانمندی مناطق ریلی ارائه یک چهارچوب مفهومی جدید برای ارزیابی ایمنی ریلی مناطق راه‌آهن با تأکید بر ظرفیت و توانمندی‌های هر منطقه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 65-87]

ع

  • عدم قطعیت خاکستری تکنیک عدم قطعیت خاکستری در محاسبه زمان استاندارد فعالیت‌های تعمیراتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 61-88]
  • عملکرد سازمان تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان: تأکید بر نقش میانجی مدیریت استراتژیک ‏منابع انسانی (مورد مطالعه: پژوهشگاه صنعت نفت)‏ [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
  • عوامل موفقیت بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر افزایش کیفیت و موفقیت تیم های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 120-141]

ف

  • فعالیت‌های تعمیراتی تکنیک عدم قطعیت خاکستری در محاسبه زمان استاندارد فعالیت‌های تعمیراتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 61-88]
  • فناوری نوظهور استانداردسازی راهبردی کلیدی در حمایت از فناوری‌های نوظهور در صنایع دفاعی [دوره 11، شماره 4، 1400]

ق

  • قابلیت‌های پویا نقش نوآوری و قابلیت‌های پویا در عملکرد سازمان (مورد مطالعه: منطقة ویژة اقتصادی انرژی پارس) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]

ک

  • کنترل رفتاری بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‏‌آمیز مشتریان در صنعت هواپیمایی ایران [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]
  • کیفیت عملکردی استانداردسازی و سفارشی‌سازی خدمات بر ارزش ویژه برند: نقش میانجی کیفیت خدمات [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 28-62]
  • کیفیت فنی استانداردسازی و سفارشی‌سازی خدمات بر ارزش ویژه برند: نقش میانجی کیفیت خدمات [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 28-62]

گ

م

  • مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تکنیک عدم قطعیت خاکستری در محاسبه زمان استاندارد فعالیت‌های تعمیراتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 61-88]
  • مدل EFQM ارائه مدل مدیریت عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش به کمک EFQM و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی در شرکت هپکو) [دوره 11، شماره 4، 1400]
  • مدل کاربردی ارائه مدل جامع کاربردی تدوین استانداردهای واژگان با رویکرد ‏تحلیل هم‏واژگانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 141-163]
  • مدیریت دانش ارائه مدل جامع کاربردی تدوین استانداردهای واژگان با رویکرد ‏تحلیل هم‏واژگانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 141-163]
  • مدیریت دانش تکنیک عدم قطعیت خاکستری در محاسبه زمان استاندارد فعالیت‌های تعمیراتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 61-88]
  • مدیریت دانش تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان: تأکید بر نقش میانجی مدیریت استراتژیک ‏منابع انسانی (مورد مطالعه: پژوهشگاه صنعت نفت)‏ [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
  • مدیریت راهبردی منابع انسانی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان: تأکید بر نقش میانجی مدیریت استراتژیک ‏منابع انسانی (مورد مطالعه: پژوهشگاه صنعت نفت)‏ [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
  • مدیریت عملکرد نقش نوآوری و قابلیت‌های پویا در عملکرد سازمان (مورد مطالعه: منطقة ویژة اقتصادی انرژی پارس) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
  • مدیریت عملکرد ارائه مدل مدیریت عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش به کمک EFQM و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی در شرکت هپکو) [دوره 11، شماره 4، 1400]
  • مدیریت کیفیت اکتشافی تحلیل نقش میانجی استراتژی رقابتی در فعالیتهای مدیریت کیفیت بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های دارویی شهرک صنعتی شهرکرد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
  • مدیریت کیفیت بهره برداری تحلیل نقش میانجی استراتژی رقابتی در فعالیتهای مدیریت کیفیت بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های دارویی شهرک صنعتی شهرکرد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
  • مدیریت کیفیت جامع ارایه چارچوبی برای ارزیابی و تکامل مدیریت کیفیت جامع با رویکرد پویایی شناسی سیستم های فازی (مورد مطالعه: شرکت تولیدی اخشان شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 89-125]
  • مدیریت کیفیت فراگیر پیکربندی مطالعات مدیریت کیفیت نرم با استفاده از روش کیفی تحلیل اسناد [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
  • مدیریت کیفیت نرم پیکربندی مطالعات مدیریت کیفیت نرم با استفاده از روش کیفی تحلیل اسناد [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
  • مزیت رقابتی تأثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی مشکلات درون سازمانی و نقش تعدیل گر ناهمگونی مدیریت دانش در یک شرکت بیمه ای [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 159-189]
  • مسئولیت اجتماعی طراحی و تبیین الگوی مسئولیت اجتماعی سازمانی در شرکت گاز استان مازندران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-163]
  • مسئولیت پذیری ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی مبتنی بر بعد اجتماعی و ارتباط آن با پایداری شرکت‌ها [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 122-158]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی مبتنی بر بعد اجتماعی و ارتباط آن با پایداری شرکت‌ها [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 122-158]
  • مسابقات بین المللی بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر افزایش کیفیت و موفقیت تیم های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 120-141]
  • مشکلات درون‌سازمانی تأثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی مشکلات درون سازمانی و نقش تعدیل گر ناهمگونی مدیریت دانش در یک شرکت بیمه ای [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 159-189]
  • مقدار ماده شناسایی، معرفی و بررسی روش های تحقق یکای مول با تکیه بر روش سیلیسیم [دوره 11، شماره 4، 1400]

ن

  • ناهمگونی مدیریت دانش تأثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی مشکلات درون سازمانی و نقش تعدیل گر ناهمگونی مدیریت دانش در یک شرکت بیمه ای [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 159-189]
  • نگرش نسبت به شکایت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‏‌آمیز مشتریان در صنعت هواپیمایی ایران [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]
  • نوآوری نقش نوآوری و قابلیت‌های پویا در عملکرد سازمان (مورد مطالعه: منطقة ویژة اقتصادی انرژی پارس) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
  • نیروهای مسلح بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر افزایش کیفیت و موفقیت تیم های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 120-141]