@article { author = {کریمی گوارشکی, محمدحسین and قهرمانی بوزندانی, محسن}, title = {بررسی روش های طراحی و توسعه مدولار محصول}, journal = {فصلنامه علمی مدیریت استاندارد و کیفیت}, volume = {2}, number = {زمستان}, pages = {52-57}, year = {2013}, publisher = {انجمن تعالی کسب و کار ایران با همکاری موسسه آموزشی و تحقیقاتی}, issn = {2345-3311}, eissn = {}, doi = {}, abstract = {امروزه طراحی و توسعه ی مد لهای مختلف از کی محصول جهت تحقق نیازهای جدید مشتریان به مه مترین چالش سازما نها تبدیلشده است. حفظ و گسترش بازارهای داخلی و خارجی مستلزم ارایه ی محصولات با یکفیت مناسب، با کمترین هزینه ممکن و منطبقبا خواست ههای مشتریان م یباشد. استفاده از منطق مدولاریتی، به عنوان روشی جهت انعطا فپذیری بیشتر محصولات در اعمال تغ ییراتطراحی، سهولت در ارتقا و تعمیر محصولات م یباشد. بنابراین، مدولار نمودن محصول در راستای پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریانو با کمترین تغ ییرات در ساختار محصول است. در این مقاله برخی از رو شهای طراحی و توسعه مدولار محصولات مورد بررسی و تحلیلقرار گرفته است.}, keywords = {مدول,مدولاریتی,خانواده محصول,طراحی,توسعه مدل}, url = {http://www.jstandardization.ir/article_110119.html}, eprint = {http://www.jstandardization.ir/article_110119_5681c33d68481c973364aa88452b9bf6.pdf} }