کلیدواژه‌ها = %DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA %D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA
بررسی و واکاوی مفاهیم وابعادمدیریت کیفیت خدمات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 اردیبهشت 1398

سیدمحمد مدنیان؛ احمدرضا شکرچی زاده


شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات از طریق ارائه خدمات الکترونیکی (موردمطالعه: شرکت گاز استان البرز)

دوره 10، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 83-106

10.22034/jsqm.2020.246082.1232

امیر غفوریان شاگردی؛ امید حصیری؛ محمد سجاد غفوریان شاگردی


بررسی و واکاوی مفاهیم و ابعاد مدیریت کیفیت خدمات

دوره 9، تابستان، شهریور 1398، صفحه 90-109

سیدمحمد مدنیان؛ احمدرضا شکرچی زاده


اندازه گیری کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی با استفاده از رویکرد سروکوال اصلاحی و استاندارد EN13816

دوره 6، بهار، خرداد 1395، صفحه 79-87

احمد پیروزفر؛ امیدعلی خوارزمی؛ براتعلی خاکپور