نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
ارائه چارچوب استاندارد برای نشاط منابع انسانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 اردیبهشت 1403

10.22034/jsqm.2024.400157.1500

علی طیبی رهنی؛ یوسف محمدی مقدم؛ یحیی محمدی مقدم


اجرای رویکرد هم آفرینی با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو جهت بهبود در تجربه مشتری

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 87-116

10.22034/jsqm.2023.391630.1478

محمد رضا حسینی؛ علی طیبی رهنی؛ مهدی عزیزی؛ محمد جواد شادمان