نویسنده = %D8%B4%DA%A9%D8%B1%DA%86%DB%8C%20%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%8C%20%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7
بررسی و واکاوی مفاهیم وابعادمدیریت کیفیت خدمات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 اردیبهشت 1398

سیدمحمد مدنیان؛ احمدرضا شکرچی زاده


بررسی و واکاوی مفاهیم و ابعاد مدیریت کیفیت خدمات

دوره 9، تابستان، شهریور 1398، صفحه 90-109

سیدمحمد مدنیان؛ احمدرضا شکرچی زاده