نوع مقاله : علمی ترویجی
نویسندگان
1 استادیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد.
2 مربی،گروه علوم اجتماعی،دانشگاه پیام نور،صندوق پستی 3697-19395 تهران،ایران
چکیده
تازه های تحقیق
روش تحقیق |
حجم نمونه |
ضریب همبستگی |
متغیرهای مورداستفاده |
مرجع نشریه/ سال انتشار |
نویسندگان |
موضوع |
ردیف |
توصیفی- پیمایشی |
345 |
0.49 0.51 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
Magiran 1396 |
نعیمه مرسلی ایرج رستمی |
ارزیابی عملکرد کارکنان بانکها، مؤسسات مالی و اعتباری با در نظر گرفتن معیارهای نهگانه |
1 |
توصیفی - مقطعی |
113 |
0.62 0.61 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
Magiran 1396 |
حسن رمضانی سید علی جوزی رضاغلام نیا |
ارزیابی اثربخشی آموزش HSE بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM (مطالعه موردی: مرکز تحقیقات تعلیمات حفاظت فنی بهداشتکار( |
2 |
توصیفی-کاربردی |
311 |
0.51 0.52 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
Magiran 1396 |
سعید ابراهیمی و دیگران |
ارزیابی عملکرد مدیریت منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی با استفاده از مدل تعالی اروپایی EFQM |
3 |
کیفی-کاربردی -توصیفی |
80 |
0.79 0.71 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
Magiran 1396 |
مالک دلیر و دیگران |
طراحی و تبیین مدل برنامهریزی راهبردی با رویکرد مدل تعالی سازمانی(صندوق ضمانت سرمایهگذاری تعاون) |
4 |
کاربردی-توصیفی |
46 |
0.64 0.62 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
Magiran 1395 |
محمد طالقانی عطاءالله طالقانی |
تدوین استراتژیهای تجاری/ صنعتی توسط مدل EFQM تعالی سازمانی |
5 |
کاربردی-توصیفی |
12 |
0.25 0.21 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
Magiran 1395 |
هدا مجتهدزاده سوزان برومندفر |
بررسی توانمندسازها بر اساس مدل تعالی سازمانی با استفاده از خودارزیابی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد |
6 |
توصیفی - مقطعی |
180 |
0.62 0.59 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
Magiran 1395 |
سعید شهابی نیا و دیگران |
ارزیابی عملکرد حوزه ستادی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان بر اساس مدل EFQM |
7 |
کاربردی-پیمایشی |
384 |
0.56 0.52 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
Magiran 1395 |
مهدی اعتمادی عبدالصمد خدامی |
بررسی تفکر استراتژیک در پیادهسازی مدل EFQM بهواسطه یادگیری سازمانی در حوزه ستادی وزارت نیرو و شرکتهای تابعه |
8 |
توصیفی- پیمایشی |
50 |
0.57 0.51 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
Magiran 1395 |
خلیل علی محمدزاده مریم یزدانجو |
بررسی نتایج اجرای مدل تعالی سازمانی بر عملکرد بیمارستان از دیدگاه مدیران ارشد و میانی بیمارستانهای شریعتی و چمران تهران در سال 1392 |
9 |
توصیفی- پیمایشی |
70 |
0.41 0.52 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
Magiran 1395 |
محمد خادمی کله لو |
ارزیابی عملکرد: راهی بهسوی تعالی نظام آموزش عالی |
10 |
پیمایشی-تطبیقی |
61 |
0.45 0.41 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1396 |
رضا محمدی |
ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از مدل تعالی سازمانی EFQM |
11 |
توصیفی- پیمایشی |
107 |
0.34 |
تعالی سازمانی |
سیویلیکا 1396 |
سید عبدالرضا حسینی و دیگران |
بررسی میزان رضایت شغلی کارکنان بر اساس مدل EFQM مطالعه موردی:شرکت متروی تهران |
12 |
توصیفی- پیمایشی |
104 |
0.77 0.75 |
1-معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1395 |
سید علی رشیدی و دیگران |
مدل عملکرد ارزیابی و استراتژیک فدراسیون ورزشهای رزمی EFQM |
13 |
توصیفی پیمایشی |
225 |
0.79 0.75 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1395 |
محمدرضا دانیالی و دیگران |
ارزیابی عملکرد دانشگاه علمی کاربردی استان مازندران بر اساس الگوی تعالی سازمانی EFQM |
14 |
توصیفی پیمایشی |
90 |
0.51 0.57 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1395 |
فرشته وثوق و دیگران |
ارزیابی عملکرد مدارس متوسطه بر اساس مدل بنیاد اروپایی کیفیت EFQM |
15 |
توصیفی، میدانی مقطعی |
20 |
0.49 0.42 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1395 |
زینب دادگر و دیگران |
ارزیابی عملکرد سازمانی-اداری تاکسیرانی شهرداری مشهد با مدل EFQM |
16 |
کمّی- کیفی و مطالعه موردی |
50 |
0.56 0.53 |
1--معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1395 |
نینا آدمی رحیم دباغ |
بررسی عوامل مؤثر بر نوآوری و کارآفرینی شرکتی با مدل تعالی عملکرد EFQM ر شرکتهای تعاونی ارومیه |
17 |
پیمایش |
73 نفر |
0.84 0.72 |
1-معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1392 |
سید جواد ایرانبان علی شیروانی |
اجرای مدل تعالی سازمانی و ارتقای بهرهوری نیروی انسانی در منطقه عملیاتی پارسیان |
18 |
پیمایشی-توصیفی |
127 |
0.54 0.72 |
1-معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1391 |
حمیدرضا حسن زاده کریم آباد،حمیده عطارفر،علی عطار فر |
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر تعالی سازمانی صنعت بیمه با رویکرد مدل EFQM |
19 |
تطبیقی-مقایسه ای |
30 |
0.76 0.71 |
1-رهبری معنوی 2-مدیریت عملکرد 3-مدیریت محوری و بهبود مستمر 4-حکمرانی خوب 5-عدالت و اخلاق حرفهای |
سیویلیکا 1392 |
علی سیدنقوی، فرزانه قاسمی، غزاله عطاریان |
ارائهی الگوی اسلامی-ایرانی منابع انسانی با تأکید بر تعالی سازمانی |
20 |
توصیفی و ریاضی |
110 نفر |
0.70 0.61 |
1-دانش و پتانسیل کارکنان 2-منابع فعالیت در فرآیند منابع انسانی |
سیویلیکا 1391 |
سید علیاکبر احمدی، بهروز جلیلوند |
ارزیابی تأثیرات بهکارگیری مدل تعالی سازمانی EFQM در حوزه منابع انسانی(شرکت هپکو) |
21 |
استفاده از تحلیل SWOT |
150 |
0.76 0.72 |
1-معیارهای توانمندسازی (رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها) 2-معیارهای نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1394 |
محمدابراهیم غلامی تروجنی دکتر سید علی حدیقی |
تدوین استراتژیهای مدل تعالی سازمانی EFQM و اولویتبندی آنها |
22 |
پیمایشی-توصیفی |
400 |
0.52 0.48 |
1-مهارت فنی 2-مهارت انسانی |
سیویلیکا 1392 |
حسن نخستین آگاه |
بهرهوری و تعالی سازمانی با اولویتبندی سطوح توانمندیهای فنی و انسانی مدیریتی به روش تصمیمگیری چندمعیاره |
23 |
پیمایش |
321 |
0.51 0.49 |
1-توانمندسازها(رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها)
2-نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1394 |
منصور جنگی زهی |
ارزیابی دانشگاه پیام نور مرکز چابهار بر اساس مدل تعالی سازمانی |
24 |
پیمایش |
60 |
0.46 0.54 |
1-توانمندسازها(رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها)
2-نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1394 |
اکبر رهنما، علی زاده، رقیه موسی زاده |
ارزیابی عملکرد شعب بانک ملی بر اساس مدل تعالی سازمانی |
25 |
پیمایشی-توصیفی |
200 |
0.88
|
ارزیابی نحوه عملکرد(معیار رهبری)
|
سیویلیکا 1393 |
مژده باقری |
بررسی رهبری در کتابخانههای دانشگاهی بر اساس معیار الگوی تعالی سازمانی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت |
26 |
پیمایش |
60 |
0.47 0.53 |
1-توانمندسازها(رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها)
2-نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1392 |
کمال انواری سیدعلی اکبر فامیل روحانی |
ارزیابی کیفیت عملکرد مدیران کتابخانههای عمومی استان اردبیل با استفاده از الگوی تعالی سازمانی EFQM |
27 |
کاربردی-توصیفی |
300 |
0.53 0.48 |
1-توانمندسازها(رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها)
2-نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1394 |
احمدرضا سنجری مهدی نیکنام حمید مطهری |
آسیبشناسی بانک مسکن با استفاده از مدل تعالی سازمانی EFQM |
28 |
پیمایشی-تطبیقی |
85 |
0.47 0.53 |
1-توانمندسازها(رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها)
2-نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1394 |
زهره اکبرپور جمشید محمدزاده رستمی نرگس انصاری |
ارزیابی سطح تعالی سازمانی با استفاده از مدل EFQM )مطالعه موردی بانک قوامین( |
29 |
پیمایشی-توصیفی |
350 |
0.45 0.55 |
1-توانمندسازها(رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکت ها و منابع،فرآیندها) 2-نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1395 |
منصور جنگی زهی عیسی شیبانی امین |
بررسی و ارزیابی دانشگاه پیام نور مرکز خاش |
30 |
پیمایشی-مقطعی |
36 |
0.47 0.57 |
1-توانمندسازها(رهبری،استراتژی،کارکنان، شرکتها و منابع،فرآیندها)
2-نتایج(نتایج مشتری، نتایج کارکنان،نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد) |
سیویلیکا 1394 |
زهرا رحیمی و دیگران |
ارزیابی عملکرد بیمارستان شهید رحیمی خرمآباد بر اساس الگوی تعالی سازمانی EFQM |
31 |
کلیدواژهها