1. انواری رستمی, ع., ترابی گودرزی, م., & علی محمدلو, م. (1384). بررسی مقایسهای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان. فصلنامۀ مدرس علوم انسانی ویژنامه مدیریت, 51-57.
2. رحیمی, ا., & بگلوگاوگانی, پ. (1391, اسفند 9). ارزیابی کیفی ویژگی ها و معیارهای مؤثر در خدمات حمل و نقل همگانی شهری از دیدگاه کاربران (مطالعه موردی: سیستم اتوبوسرانی شهر تبریز). فصلنامه جاده, ص. 321-330.
3. سلطانی, ع., وجدانی درستکار, ن., & فضلی, ب. (1390). ارایه مدلی جهت سنجش کیفیت خدمات اتوبوس رانی درون شهری شیراز از دید مسافر. یازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک (ص. 1-16). تهران: معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران.
4. فیستیمونز, ا., & موناچی, ف. (1382). مدیریت خدمات - استراتژی، عملیات تکنولوژی اطلاعات (جلد جلد اول). (اعرابی , & ایزدی, مترجم) تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی.
5. میرزاخانی, آ., & خراشادی زاده, ح. (1391). بررسی کیفیت خدمات سامانه اتوبوس های تندرو با استفاده از مدل SERVEQUAL : نمونه موردی خط 3 سامانه اتوبوس های تندرو کلان شهر تهران. دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک (ص. 1-16). تهران: سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران.
8. Barabino, B., Deiana, E., & Tilocca, P. (2012). Measuring service quality in urban bus transport: a modified SERVQUAL approach. International Journal of Quality and Service Sciences, Vol. 4 No. 3, pp. 238-252.
9. Oña, J., Oña, R., & Eboli, L. (2015). Index numbers for monitoring transit service quality. Transportation Research Part A, 1-13.
10. Stelzer, A., Englert, F., & Mayas, C. (2015). Improving service quality in public transportation systems using automated customer feedback. Transportation Research Part E.
11. Beira˜o, G., & Sarsfield Cabral. (2007). Understanding attitudes towards public transport and private car: a qualitative study. Transport Policy, Vol 14. No 6, pp. 478-489.
12. CEN. (2002). EN 13816, 2002. Transportation – Logistics and Services – Public Passenger Transport – Service Quality Definition, Targeting and Measurement (04).
13. Daholbkar, P., Thorpe, D., & Rentz, J. (1996). A measure of service quality for retail stores: Scale development and validation. Journal of the Academy of Marketing Science, 3-16.
14. Misiurski, P. (2015). The impact of the quality of the bus fleet in the implementation of strategy of sustainable development of a region. Management of Environmental Quality: An International Journal, 471-484.
15. Zeithaml V.A., P. A. (1985). A conceptual model of service quality and its implication for future research. Journal of Marketing, 49, 41-50.
16. Zeithaml V.A., P. A. (1990). Delivering quality service:Balancing customer perceptions and expectations. New York: The Free Press.